نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مساله «غمتسلی» شهرستان کنگاور، مسئولان امر مراقب باشند که شاهد به وجود آمدن مسائلی همچون مرگ خانم آسیه پناهی نباشیم.
کد خبر: ۸۵۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 30 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،علی رضایی ، اظهار داشت: در مساله غمتسلی شهرستان کنگاور یک اختلاف قیمت بین مالکان فعلی منازل و مسکن مهر تحویلی به آن‌ها در جنوب شهر به وجود آمده است، امیدواریم این مساله با تدبیر استاندار و مسؤولان منطقه به نحو احسن حل و فصل شود.

وی اضافه کرد: مالکین منازل ویلایی در این منطقه مدعی هستند که ارزش منازل آن‌ها بیشتر از آپارتمان های تحویلی بوده و خواهان تحویل منازل ویلایی در جای دیگر شهر هستند، این امر باید با تدبیر حل شده و از بروز هرگونه اختلاف نظر منجر به حادثه همچون مرگ خانم «آسیه پناهی» جلوگیری شود.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مرگ خانم آسیه پناهی در پی تخریب منزل غیرمجاز او توسط واحد اجرائیات شهرداری کرمانشاه،گفت: ما به شدت با ساخت و ساز غیرقانونی مخالف هستیم، اما این مساله در کشور نباید به شکلی باشد که ویلاهای بزرگ به صورت غیرقانونی ساخته شود و کسی برای تخریب آن‌ها اقدام نکند، اما برای تخریب واحدهای مسکونی کوچک 50 تا 100 متری مردم قشر ضعیف جامعه از تمام توان استفاده شود.

وی با تایید مساله ارزش‌گذاری منازل مسکونی این منطقه، تصریح کرد: برخی از مردم منطقه غمتسلی با واگذاری آپارتمان‌ها به صورت معاوضه مخالف هستند، به همین دلیل از مسؤولان امر می‌خواهیم که تمام توان خود را به کار گرفته تا مردم منطقه متضرر نشوند.

رضایی اضافه کرد: یک بانوی کهن سال ایرانی در کف بیل لودر نشسته و فریاد می‌زند «اگر خانه مرا خراب کنید من می‌میرم» اما کسی به فریادهای این بانو گوش نمی‌دهد و این بانوی ایرانی که از اقشار ضعیف جامعه است ساعتی بعد جان خود را از دست می‌دهد نه تنها من، بلکه هر کسی با دیدن این صحنه آزرده خواهد شد.

وی یادآور شد: ما مخالف ساخت و ساز خارج از قانون هستم، اما بروز واقعه منجر به فوت خانم پناهی در حالی صورت می‌گیرد که در بسیاری از مناطق کشور شاهد احداث ویلاهای غیرمجاز افراد متمکنی هستیم که با سوء‌استفاده از قانون و یا عنوان شغلی مانع تخریب املاک غیرمجاز خود می‌شوند.

نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدبیر مسؤولان از بروز مسائلی این چنین درمناطقی همچون غمتسلی جلوگیری شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار