ناظر گمرکات استان کرمانشاه از صادرات ۳۲۰ میلیون دلار کالا از طریق گمرکات استان در دو ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 30 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،خلیل حیدری گفت: در دو ماهه نخست امسال 320 میلیون و 958 هزارو 840 دلار کالا به وزن 799 هزارو 292 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

وی ادامه داد: از این میزان 190 میلیون و 837 هزارو 657 دلار در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان، خسروی و پاوه اظهار و صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 32 درصد و از حیث وزن 23 درصد کاهش داشته است .

به گفته ناظر گمرکات استان کرمانشاه، سایر گمرکات کشور نیز در این مدت 130 میلیون و 121 هزارو 183 دلار کالا از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن 25 درصد و از حیث ارزش 34 درصد کاهش داشته است .

حیدری عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را کولرهای آبی، خربزه، هندوانه تازه، پنیر، رب گوجه فرنگی، بیسکویت، انواع کاشی و سرامیک، فرآورده های مخصوص تغذیه کودکان شیرخوار، انواع مصنوعات پلاستیکی، شیر و خامه شیر، مویز، ظروف ملامین و سیب تازه اعلام کرد و یادآور شد: در این مدت 396 نوع کالا از طریق مرزهای کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در دو ماهه نخست امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 15 کشور صادرات قطعی صورت گرفته، گفت: عمده صادرات مربوط به کشور عراق بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار