عدم اطلاع از فضای رسانه سبب شده برخی از رسانه ها بدون آگاهی به دیگر رسانه ها تهمت بزنند.
کد خبر: ۸۵۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 28 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، پس از مطلبی که روز گذشته علیه مجموعه خبرگزاری تابناک کرمانشاه منتشر شد باید به اطلاع رساند که مطلب ادعایی در هیچ یک از بسترهای مجازی مجموعه تابناک کار نشده است و صرفا در یک گروه تلگرامی این مطلب بیان شده که این گروه نیز هیچ گونه ارتباطی با مجموعه خبرگزاری تابناک ندارد.

متاسفانه عدم سواد رسانه ای و همچنین عدم اشراف کامل به مسائل روزنامه نگاری و مسائل خبری سبب شده برخی از رسانه ها بدون اطلاع کافی از جریان های رخ داده به راحتی دیگر رسانه ها را مورد اتهام قرار دهند.

جبهه گیری علیه رسانه های مطرح، تشویش اذهان عمومی و بازی با افکار عمومی از شگردهای جدیدی است که برخی از رسانه های کم اثر جهت دیده شدن به کار می گیرند.

مجموعه خبرگزاری تابناک این حق را برای خود قائل است که با رسانه ای که به ناحق علیه مجموعه تابناک موضع نادرستی گرفته است برخورد کند و مسئله را از طریق مجاری قانونی پیگیری نماید.

در پایان باید خاطرنشان کرد که خط مشی و روند کاری مجموعه خبرگزاری تابناک کرمانشاه بر همگان هویدا و آشکار بوده و مسلما اینگونه تهمت ها و افتراها با سیاست کاری مجموعه همخوانی ندارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار