استاندار ایلام گفت: عید سعید فطر را باید تولدی دوباره برای آنهایی دانست که در این ماه مبارک اخلاص، بندگی و ایمان را جایگزین هوای نفس کرده اند.
کد خبر: ۸۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 24 May 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی بیان کرد: ماه با فضیلت رمضان همواره فرصتی مغتنم برای تزکیه و تطهیر جسم و جان از تمام آلایش ها و زنگارها، و زمینه ساز تولدی دیگر در ساحت انسانی است.

وی ادامه داد: عید سعید فطر روز رحمت و پاداش خداوند به مؤمنانی است که با سلاح روزه به غبارروبی خانه دل پرداختند. آنان که پلیدی را از جان خود زدودند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین نمودند.

سلیمانی دشتکی افزود: بنابراین عید سعید فطر را باید تولدی دوباره برای آنهایی دانست که در این ماه مبارک اخلاص، بندگی و ایمان را جایگزین هوای نفس کرده اند.

وی گفت: اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز در ماه مبارک رمضان و طلب آمرزش و مغفرت برای برای درگذشتگان بیماری کرونا و عافیت و سلامتی و رهایی از شر این ویروس منحوس عید سعید فطر را به مردم عزیز، شریف و نجیب استان ایلام تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار