مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 23 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام هادی عسگری امروز(سوم خرداد) به مناسبت سالروز فتح خرمشهر،، با بیان اینکه برای ایستادگی در برابر دشمنان و توطئه های گاه و بی گاه آنها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب باید تفکر ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود،گفت: برای ادامه راه انقلاب به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اضافه کرد: باید نسل جدید و آیندگان را با رخدادهایی مثل فتح خرمشهر آشنا کرد، تا در آینده و در مقاطع سرنوشت ساز با الگوبرداری از رشادتهای رزمندگان اسلام در سالهای دفاع مقدس از کیان ایران اسلامی در برابر دشمنان حراست کنند.

وی یادآور شد: سالهای دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که نباید از پتانسیل‌های بالای آن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غفلت کنیم.

عسگری با اشاره به ظرفیت های بالای فضای مجازی، تصریح کرد: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و آیندگان استفاده شود که در این زمینه در وهله اول به تولید محتوا نیاز است.

وی در ادامه از فتح خرمشهر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: از نظر نظامی سال‌های دفاع مقدس به دو دوره قبل و بعد از آزادسازی خرمشهر تقسیم می‌شود، چون تا قبل از فتح خرمشهر بیشتر حالت دفاعی داشتیم، اما پس از فتح خرمشهر، تمامی عملیات‌ها همراه با آزادسازی نقاط اشتغال شده بود.

عسگری با بیان اینکه استان کرمانشاه در جریان فتح خرمشهر 41 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده، گفت: باید نسل جدید و آیندگان را با آرمانهای شهدا آشنا کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار