مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اقامه نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد استان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 23 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام یوسف احمدی ، با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد استان، گفت: نماز عید سعید فطر در تمامی مساجد استان، راس ساعت هفت صبح روز عید سعید فطر اقامه خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: به مساجد استان تاکید شده حتما رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری داشته و در صورت برخورداری از فضای باز حتما نماز عید فطر را در فضای باز اقامه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی تمامی مساجد استان برای اقامه نماز عید سعید فطر، از نمازگزاران هم خواست تا حتما با ماسک و دستکش برای اقامه نماز عید سعید فطر به مساجد مراجعه کرده و سعی کنند جانماز، زیرانداز و سایر لوازم مورد نیاز را با خود به همراه داشته باشند.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به عدم برگزاری نماز عید سعید فطر به صورت هماهنگ در سطح استان، گفت: امسال برای جلوگیری از شیوع کرونا برگزاری هماهنگ نماز عید فطر را در سطح استان نداریم.

وی از افرادی که تمایل به اقامه نماز عید فطر به صورت جماعت دارند، خواست برای اقامه نماز به مساجد نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار