حق اسلام است که بر جهان حکومت کند نه انسان‌های فاسق و فاسدی که برای منافع خود و بدست آوردن ثروت‌های دنیا تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ 22 May 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی لشکر 25 ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه امروز نیروهای مظلوم فلسطینی و جهاد مقاومت اسلامی در خط مقدم دفاع و مبارزه با جبهه کفر یعنی رژیم غاصب و آمریکای جنایتکار هستند، تاکید کرد: همه امت اسلامی باید برای از بین بردن این غده سرطانی در جامعه اسلامی بویژه در منطقه متحد شوند.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس که همزمان با فتح خرمشهر است با اشاره به بیانات مهم امروز رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: بیانات روشنگرایانه امروز رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز قدس مطالبات جدی‌ای از جامعه، ملت‌ها و دولت‌های اسلامی بود.

وی با بیان مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب از ملت‌های اسلامی در این شرایط حساس تصریح کرد: موضوع قدس اولین مطالبه جهان اسلام است که نباید هرگز از میان ملت‌های اسلامی به فراموشی سپرده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: اگرچه دشمنان اسلام به بهانه‌های مختلف و به شیوه‌های گوناگون از جمله درگیری بین جامعه و ملت‌های اسلامی برای فرصت دادن به رژیم صهیونیستی استفاده می‌کنند اما رهبر معظم انقلاب در این بخش از بیانات خود به ملت‌ها و امت اسلامی هشدار دادند که همچنان قدس موضوع اول جهان اسلام است.

حجت الاسلام تسخیری با انتقاد از سکوت سازمان و دولت‌های به اصطلاح حامی حقوق بشر گفت: یک غده سرطانی، یک رژیم وابسته به دولت‌های مستکبر جهان این همه ظلم، فساد، جنایت و خون‌ریزی می‌کند و کودکان مظلوم را در فلسطین و یمن به قتل می‌رساند اما مدعیان حقوق بشر هیچ گونه عکس العملی از خود نشان نمی‌دهند.

وی به بیداری و هوشیاری ملت‌ها تاکید کرد و افزود: قطعا اگر ملت‌ها آماده دفاع، مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر خون‌خواران عالم شوند، آن کسی که حکومت جهانی را بدست می‌گیرد، اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران ادامه داد: حق اسلام است که بر جهان حکومت کند نه انسان‌های فاسق و فاسدی که برای منافع خود و بدست آوردن ثروت‌های دنیا تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام تسخیری حکومت اسلام را حکومتی دانست که انسان را به سوی حقیقت رهنمون می‌کند.

وی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی بیدار شوند و یک امت واحده برای رسیدن به حکومت جهانی اسلام تشکیل شود، خاطرنشان کرد: خداوند تبارک و تعالی توفیق آن را عنایت کند که به امامت امام زمان (عج) در قدس نماز بخوانیم.

 

برچسب ها: روز قدس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار