ثریا شاه ویسی در گفتگو با تابناک:
مسئول واحد خواهران نهاد رهبری دانشگاه رازی گفت: فعالیت حداکثری در فضای مجازی جهت پویش " دختران زیتون " از فعالیت های مهم در بیان انزجار به رژیم اسرائیل است .
کد خبر: ۸۵۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 22 May 2020

ثریا شاه ویسی به مناسبت روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: امروز با توجه به شرایط موجود به علت شیوع کرونا در سراسر جهان، راهپیمایی های روز قدس برخلاف سال های گذشته برگزار نمی شود. اما این اتفاق مانع از ان نمی شود که ما به اهمیت این روز نپردازیم .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و استقبال زنان، پیوستن به پویش " دختران زیتون " به یاد زنان و دختران شهادت طلب فلسطین ، یکی از اقدامات مهم در این عرصه است .

همچین در ادامه تصریح کرد: که امروزه نقش فضای مجازی به ویژه در برنامه ی اینستاگرام که برنامه ایی جهانی می باشد می توان انزجار خود را نسبت به رژیم ظالم اسرائیل به گونه ی انتشار حداکثری جهانی نشان داد.

شاه ویسی با بیان اینکه روز قدس فقط مختص ملت ایران نیست بلکه در تمامی ملت های بیدار و ازاده خواه به اهمیت این روز میپردازند. چرا که روز قدس فقط مسئله ی اشغال مکانی و وطنی فلسطین نیست بلکه مسئله در دفاع از دین و نبرد میان ایمان و کفر است .

وی افزود: که ملت مظلوم فلسطین با تحمل ظلم ها و وحشی گری های رژیم غاصب و کودک کُش اسزائیل ایستادگی کردند تا نه تنها از سرزمین شان و قدس دفاع کنند ، بلکه از دین شان و اعتقادشان که همان وحدت و یکپارچگی مسلمانان و زیر بار ظلم نرفتن می باشد ، نیز دفاع کردند.

مسئول واحد خواهران نهاد رهبری در دانشگاه رازی همچین به نقش زنان در مقاومت های فلسطین پرداخت و اظهار داشت :که زنِ فلسطینی نقش مهم و تاثیر گزاری در دفاع و مقاومت فلسطین دارد چرا که این زن فلسطینی است که همسرش، پسرش ، را راهی جنگ با ظالم ستمگر میکند. و قطعا صبوری و ایثارگری زنان فلسطین موجب دلگرمی مبارزان و مدافعان این سرزمین میشود .

شاه ویسی با بیان نقش و اهمیت جایگاه زنان در این دفاع مقدس بیان کرد: در مسئله دفاع مردم فلسطین انچه که قلب مردم ازاده خواه و بیدار جهان را به درد می اورد حملات ویران گر و وحشیانه به زنان و کودکان این سرزمین است که بی گناه خون های پاک شان ریخته میشود و اینجاس که رژیم صهیونیستی اسرائیل را باید محکوم کرد و برای نابودی ان تلاش کرد.

وی در پایان باردیگر اشاره داشت: که کرونا مانع نمیشود که اهمیت و جایگاه این روز فراموش شود و تقاضا میکنم از فعالان و توانمندان فضای مجازی که با توییت ، کاریکاتور ، کلیپ ، و...‌ به بیان ظلم های اسرئیل و دفاع مظلومانه ی ملت فلسطین بپردازند.‌

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار