معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی تعرفه باشگاه‌های ورزشی سطح استان خبرداد.
کد خبر: ۸۵۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 21 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی ، با اعلام خبر افزایش تعرفه باشگاه های وررشی استان اظهار کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته با تقسیم بندی باشگاه ها از نظر کیفیت ارائه خدمات به درجه یک، دو و سه و نوع رشته های ورزشی، افزایشی بین 15 تا 20 درصدی در تعرفه آنها داشتیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و وارد شدن زیان مالی به باشگاه های ورزشی و نیز با در نظر گرفتن تورم موجود تلاش کردیم تعرفه جدید بتواند به اقتصاد باشگاه ها کمک کند و از سوی دیگر تعرفه را درحدی افزایش ندادیم که رشته های ورزشی مختلف را از همگانی کردن و توسعه بین مردم دور کند.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در تعرفه ای که امسال داشته ایم برای رشته های همگانی و برخی رشته های پرمخاطب که استقبال بالایی بین اقشار ضعیف جامعه از آنها می‌شود، افزایش تعرفه چندانی نداشته‌ایم، اما از سوی دیگر تعدادی از رشته‌های لوکس حدود 20 درصد افزایش تعرفه دارند.

وی در ادامه درخصوص تعرفه باشگاه های بدنسازی و پرورش اندام هم گفت: برای باشگاه های بدنسازی به ازاء یک جلسه تمرین بستگی به درجه باشگاه بین هفت تا 9 هزار تومان هزینه اخذ می‌شود و برای رشته های پاورلیفتینگ و پرس سینه هم باتوجه به درجه باشگاه برای 12 جلسه تمرین در یک ماه بین 70 تا 90 هزار تومان می‌توانند از ورزشکاران وجه دریافت کنند.

عزیزی در ادامه به تعرفه استخرهای ورزشی در کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: استخرهای ورزشی کرمانشاه به چهار درجه ممتاز، درجه یک، دو و سه تقسیم شده‌اند که بنا به نوع درجه آنها از ورزشکاران ورودی می‌گیرند.

وی اضافه کرد: براین اساس، تعرفه سال جاری استخرهای ممتاز استان 25 هزار، درجه یک 23 هزار، درجه دو 19 هزار و درجه سه 15 هزار تومان برای دو ساعت خواهد بود.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: باشگاه های ورزشی فعال در سطح استان می‌توانند تعرفه‌های جدید را از ابتدای این ماه اعمال کنند.

وی بااشاره به وجود حدود 650 باشگاه ورزشی در سطح استان، اعلام کرد: البته با توجه به وضعیت اقتصادی شهرستان ها، میزان تعرفه های تعیین شده برای شهرستان ها کمتر از مرکز استان خواهد بود.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار