رئیس هیات اسکیت استان کرمانشاه گفت: با گذشت یکسال از آغاز عملیات احداث پیست اسکیت سرعت استان، این پروژه به دلیل عدم تامین به موقع اعتبار هنوز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۸۵۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 21 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سامان شیرزادی ، با اشاره به توقف 8 ماهه پروژه پیست روباز مجموعه ورزشی 15 خرداد کرمانشاه، اظهارکرد: عملیات احداث پیست اسکیت سرعت کرمانشاه اوایل سال گذشته در این مجموعه آغاز شد و قرار براین بود طی چندماه به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این پروژه از اواخر تابستان سال گذشته به دلیل نبود اعتبار متوقف شده و تاکنون هم اعتباری برای تکمیل آن تخصیص پیدا نکرده است.

رئیس هیات اسکیت استان کرمانشاه بااشاره به پیشرفت 40 درصدی پروژه و صرف 300 میلیون تومان اعتبار برای آن، عنوان کرد: برای اتمام این پروژه به حدود یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داشتیم که زمستان گذشته این میزان اعتبار اختصاص یافت، اما هنوز تخصیص نیافته است.

وی تاکید کرد: پیگیری‌های زیادی را از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان انجام دادیم تا بتوانیم این اعتبار را بگیریم، اما آنها نیز عنوان می‌کنند که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان این اعتبار را تخصیص نداده است.

شیرزادی اضافه کرد: طی ماه‌های گذشته تمام وقت و انرژی خود را صرف پیگیری اخذ اعتبار برای این پروژه کرده‌ام، اما هنوز نتیجه ای نگرفته‌ایم. از سوی دیگر باتوجه به تورمی که ظرف هشت ماه گذشته داشته‌ایم، بنظر می‌رسد دیگر یک میلیارد تومان هم برای اتمام پروژه کافی نباشد.

وی بابیان اینکه بیش از هزار ورزشکار اسکیت کرمانشاه چشم انتظار افتتاح این پروژه هستند، عنوان کرد: درحال حاضر فضایی برای تمرین ورزشکاران این رشته نداریم و بیشتر در جاده‌ها و خیابان‌ها و پارک‌ها تمرین می‌کنند که بسیار خطرآفرین است.

رئیس هیات اسکیت کرمانشاه در ادامه از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات اسکیت ماراتن قهرمانی کشور در کرمانشاه خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه این مسابقه در تقویم اسکیت کشور ثبت شده، مرداد امسال هم ششمین دوره آن را در بلوار تاق بستان برگزار خواهیم کرد.

همچنان در هیات اسکیت کرمانشاه می‌مانم

وی در ادامه به انتصابش به عنوان رئیس کمیته انضباطی فدراسیون اسکیت هم اشاره کرد و گفت: انتصابم در این سمت تداخلی با فعالیت‌هایم در اسکیت کرمانشاه ندارد و کماکان به فعالیتم در استان ادامه می‌دهم.

شیرزادی اضافه کرد: تنها برای حضور در جلسات و رسیدگی به پرونده‌های انضباطی به تهران می‌روم تا لطمه ای به اسکیت کرمانشاه وارد نشود.

وی اعلام کرد: حضورم در فدراسیون کمک زیادی به رشد اسکیت کرمانشاه و آوردن امکانات برای آن می‌کند و این حضور یک امتیاز بسیار خوب برای اسکیت استان بشمار می‌رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار