حمید رضا قاسمی در گفتگو تابناک:
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت:طرح ابتکاری آزمون انتخاب مدیران آینده با همکاری سازمان سنجش و مراکز علمی ارزیابی نیروی انسانی آغاز شده است.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 21 May 2020

حمید رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه سازمان تامین اجتماعی را یکی از سازمانهای شایسته سالار در امر انتصاب و انتخاب مدیران آینده این سازمان دانست .

وی خاطر نشان کرد:با حضور سالاری مدیرعامل خلاق و ابتکاری سازمان تامین اجتماعی، در راس این مجموعه بزرگ ،در اولین قدم طرح ابتکاری آزمون انتخاب مدیران آینده با همکاری سازمان سنجش و مراکز علمی ارزیابی نیروی انسانی آغاز شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود:پس از برگزاری آزمون مربوطه در سال ۱۳۹۸ مشخصات ۲۰ نفر اول منتخب در طرح مذکور جهت انتصاب در مشاغل مدیریتی گوناگون در سطح تامین اجتماعی استان کرمانشاه در اختیار مدیر کل استان قرار گرفت.

قاسمی تصریح کرد: هم اکنون تمامی انتصابات در سطح مدیر کل ، معاونین اداره کل، روسا و معاونین شعب از بین ۲۰ نفر اول آزمون هر استان با معرفی به کانونهای ارزیابی و طی مراحل شایسته گزینی انجام می شود.و این فرآیند کماکان در کلیه انتصابات استانی ادامه دارد و به عنوان یک شاخص اصلی در انتخاب مدیران آینده لحاظ خواهد شد.


وی در پایان گفت:بر اساس لیست مذکور و در اولین انتصاب عینعلی امیدی مامو(کارشناس متخصص امور اداری و خدمات ادراه کل تامین اجتماعی) با کسب امتیاز دوم استان در آزمون مذکور به عنوان رئیس شعبه تامین اجتماعی گیلانغرب منصوب و منتقل شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار