کیش یکی از گردشگری‌ترین مکان‌های ایران است که هر ساله مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند. این جزیره در جنوب کشور واقع شده است و معمولا بیش‌تر افراد با هواپیما به این جزیره سفر می‌کنند. جزیره کیش هتل‌ها و مراکز اقامتی زیادی دارد و افراد متناسب با بودجه‌ای که در نظر دارند هتلی را برای اقامت‌شان انتخاب می‌کنند. هتل‌های جزیره کیش از کیفیت عمومی مناسبی برخوردارند و برای اقامت‌های چند روزه کاملا مناسب هستند.
کد خبر: ۸۵۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 18 May 2020

کیش یکی از گردشگری‌ترین مکان‌های ایران است که هر ساله مسافران زیادی به آن سفر می‌کنند. این جزیره در جنوب کشور واقع شده است و معمولا بیش‌تر افراد با هواپیما به این جزیره سفر می‌کنند. جزیره کیش هتل‌ها و مراکز اقامتی زیادی دارد و افراد متناسب با بودجه‌ای که در نظر دارند هتلی را برای اقامت‌شان انتخاب می‌کنند. هتل‌های جزیره کیش از کیفیت عمومی مناسبی برخوردارند و برای اقامت‌های چند روزه کاملا مناسب هستند. البته در نظر داشته باشید که کیفیت عمومی این هتل‌ها کاملا متناسب با قیمتی است که می‌پردازید و هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره جزیره کیش از بالاترین کیفیت برخوردارند. بعضی از هتل‌های این جزیره به مراکز خرید و مراکز تفریحی نزدیک هستند و برای کسانی مناسب هستند که می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن به مراکز خرید و مراکز گردشگری کیش دسترسی داشته باشند. در نظر داشته باشید که برخی از هتل‌ها دارای ترانسفر رایگان به مراکز خرید و مراکز گردشگری این جزیره هستند و این موضوع به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های رفت و آمد شما کاهش یابد. بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران هتل‌هایی هستند که معمولا ۴ یا ۵ ستاره دارند اما در نظر داشته باشید که هتل‌های ۲ ستاره و ۳ ستاره نیز کیفیت مناسبی دارند. در سایت علی بابا می‌توانید رزرو هتل کیش را به صورت آنلاین انجام دهید و از مزایای خرید اینترنتی بلیط بهره‌مند شوید، مهم‌ترین مزیت‌های رزرو اینترنتی هتل این است که قیمت کمتری پرداخت می‌کنید و در هر زمان که خواستید می‌توانید بلیط خود را کنسل کنید. در ضمن شما می‌توانید لیست هتل‌های کیش را با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت پیدا کنید. اطلاعات کامل بهترین هتل‌های کیش در وبلاگ علی بابا موجود است. در ادامه این مطلب بهترین هتل‌های این جزیره را به شما معرفی می‌کنیم.

 بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران

۱ـ هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که می‌توانید در وب سایت‌های علی بابا آن‌ را رزرو کنید. هتل ترنج امکانات رفاهی بسیار لوکس و مناسبی دارد و برای سفری چند روزه به این جزیره انتخاب بسیار مناسبی است. این هتل دارای ۱۰۰ سوئیت با مساحت‌های ۴۰ متری، ۶۰ متری و ۱۲۰ متری روی آب است. اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی هستند و برای رفت و آمد مسافرین از ماشین‌های گلف استفاده می‌شود. امکانات هتل ترنج کیش به‌صورت زیر است؛ همچنین در نظر داشته باشید که با رزرو هتل کیش از علی بابا می‌توانید کمترین قیمت را برای اقامت خود در این جزیره بپردازید.

 

امکانات هتل ترنج کیش:

روم سرویس، آتلیه عکاسی، سالن کنفرانس، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، خدمات لاندری، کانتر گردشگری، سالن اسپا و ماساژ، رستوران خورشید، رستوران ساحلی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف، کافی شاپ ساحلی، لمکده سنتی ساحلی، استخر و سونا، سالن بازی ساحلی، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس مراکز خرید، سالن بدنسازی، خانه کودک و والیبال ساحلی

 بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران

۲ـ هتل مارینا کیش

هتل مارینا کیش نیز یکی از بهترین هتل‌های کیش است که از امکانات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار است. این هتل از نظر معماری شگفت انگیز است و یکی از منحصر به فردترین هتل‌های جزیره کیش است. این هتل درست در کنار جزیره مرجان و مرکز خرید مرجان واقع شده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این هتل نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری است. البته نوار ساحلی هتل مارینا مجهز به امکانات زیادی از جمله غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و تفریحات دریایی و پارک آبی است. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل نیز در صورت درخواست شما رو به دریا یا پارک مارینا قرار دارند. فودکورت این هتل نیز در قسمت ساحل است و چشم انداز بی‌نظیری دارد. این هتل در از نظر بسیاری از قابلیت‌ها و استانداردها جز لیست هتل‌های برتر کیش است. همچنین در نظر داشته باشید که با رزرو هتل کیش می‌توانید کمترین قیمت را برای اقامت‌تان بپردازید.

 

 

امکانات: لابی آسانسور فروشگاه آژانس مسافرتی پله اضطراری فتوکپی فکس کافی شاپ پرینتر تاکسی سرویس زنگ هشدار اتاق چمدان روزنامه بازی ویدئویی کافی نت آرایشگاه شبکه پخش فیلم پذیرش ۲۴ ساعته کپسول آتش نشانی سیستم اعلام حریق کرایه اتومبیل (بدون راننده) فضای سبز زمین تنیس جکوزی خدمات باربری سالن ورزشی پارکینگ استخر سونا نمازخانه مرکز خرید خدمات خانه داری سیستم تهویه مطبوع اینترنت در لابی لاندری (خشکشویی) اتاق تلفن (اپراتور) خدمات تهیه بلیط تلویزیون در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در لابی سرویس بهداشتی ایرانی در لابی سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار