مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی و تجهیزات مدارس استان کرمانشاه از مجموعه اقدامات صورت گرفته در سال ۹۸ و ‌طرح های در حال اجرا در سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 18 May 2020

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارداشت: در مدتی که مدارس به علت شیوع کرونا تعطیل شد فرصتی پیش آمد که مدارس رو تجهیز کنیم در این مدت در مدارس روستایی تجهیز سیستم های گرمایشی مدارس طی قراردادی که منعقد شده و در حال اجرا است، تا مهر ماه در سطح استان مدرسه با بخاری نفتی نخواهیم داشت. بخارهای کل کلاس های درس جمع آوری و سیستم های پکیج و رادیاتور برقی برای مناطق دور افتاده نصب خواهد شد که شامل ۱۵۲۶ کلاس درس در غالب ۸۲۰ مدرسه است.

وی در ادامه افزود: تعدادی از مدارس شناسایی شده و آسفالت آنها تا هفته آینده شروع خواهد شد و بقیه پروژه ها در غالب ۹۲ طرح در حال اجرا است.

نظری در ادامه تصریح کرد: نوسازی مدارس بر اساس اعلام نیاز آموزش وپرورش استان است ودر سال ۹۹ هنوز اعتباری تخصیص داده نشده و این پروژهای که در حال اجرا هستند از باقی مانده اعتبار سال ۹۸ است که بالغ بر یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان آن برای خرید تجهیزات هنرستان های سطح استان، که در حال حاضر در حال انجام است و خرید شیرآلات چشمی و پدالی برای مدارس که اگر مهر ماه این بیماری ادامه داشت دغدغه برای دانش آموزان نداشته باشیم.

مدیر کل تجهیزات و نوسازی مدارس استان کرمانشاه از پیشرفت تعداد پروژهای در حال اجرای در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ خبر داد، و گفت: در سال ۹۸ از نظر تعداد پروژها نسبت به سال ۹۷ جهش خیلی خوبی داشتیم که ۱۲۸ مدرسه تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان داده شده و ۸ میلیارد تومان خرید تجهیزات بر اساس اعلام نیاز آموز ش و پرورش داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ بخارهای نفتی ۹۰۰ کلاس درس با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان جمع آوری شد و به پکیج مجهز شدند

نظری در پایان افزود:کمک خیرین استان در سال ۹۸ که ۵۰ میلیارد تومان بوده است صدر صد تحقق پیدا کرد و عملی شد، وبا امضای تفاهم نامه ای که صورت پذیرفت و هیچ پروژه ای تعطیلی نداشتیم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار