ابراهیم شکیبا در گفتگو با تابناک:
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:تعداد موارد تشخیص بیماری کرونا در کرمانشاه روبه افزایش است.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 18 May 2020

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارداشت: براساس آمارها روند تشخیص تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا در استان کرمانشاه روبه افزایش است.

وی با اشاره به اجرای طرح بیماری یابی فعال در استان گفت: در کرمانشاه علاوه بر بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان ها از بیماران سرپایی که به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه می کنند نیز آزمایش کرونا گرفته می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: انجام تست بیماری کرونا از بیماران سرپایی در استان موجب می شود که بتوانیم شناخت دقیق تری از وضعیت بیماری در استان داشته باشیم و بتوانیم بهتر با آن مقابله کنیم.

وی در ادامه افزود:اکنون به صورت میانگین روزانه حدود ۵۰۰ آزمایش کرونا از بیماران سرپایی در استان گرفته می شود که با توجه به برنامه ریزی انجام شده این ظرفیت در روزهای آینده افزایش پیدا می کند

شکیبا در ادامه تصریح کرد: با شناسایی ۸۶ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۹ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۷۷ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است ، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۲۶۳۵ نفر رسید که متاسفانه از این تعداد ۸۷ نفر جان باختند و از مجموع تعداد مبتلایان استان ۶۶۳ نفر جزو بیماران بستری و ۱۹۷۲ نفر نیز جزو بیماران سرپایی می باشند .

وی در پایان تصریح کرد: با انجام ۳۹۵ نمونه آزمایش شده در روز گذشته تا کنون ۱۲۰۶۶ آزمایش تشخیص کوید ۱۹ در استان انجام شده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار