استاندار کرمانشاه گفت:روابط عمومی‌ها برای تحقق شعار جهش تولید کوشش کنند و جهش تولید باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 17 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ١٣٩۹ در سالن شهدای دولت به ریاست مهندس بازوند برگزار شد، در این جلسه مشاور و مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه، مسعود بهرام نژاد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، و خیر مقدم به همه حضار، اظهار کرد:امروزه علم روابط عمومی به صورت یه فرآیند علمی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، روابط عمومی‌ها علاوه بر تسلط علمی باید هنرمند باشند.

 وی با اشاره به اینکه در سطح عالی کشور پیشنهاد معاونت برای روابط عمومی داریم، افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند مغز متفکر شورای اطلاع رسانی باشند، روابط عمومی در ادارات مدیر محور است بدین معنا که اگر مدیر به ارتباطات و اطلاع رسانی اعتقاد داشته باشد روابط عمومی نیز فرصتی برای فعالیت دارد.

بهرام نژاد تصریح کرد:در ادارات باید جایگاه اداری روابط عمومی هامشخص و تقویت شود.

 مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه، با اشاره به اینکه کرمانشاه را باید آن طور که شایسته آن است معرفی شود و این فقط در توان روابط عمومی‌ها است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید به این نتیجه برسند که وظیفه شان اطلاع رسانی به استان است.

در ادامه این جلسه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از روابط عمومی ادارات و دانشگاه علوم پزشکی به دلیل فعالیت خستگی ناپذیر در زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: ویروس کرونا در حال حاضر قابل درمان نیست، مدیریت این بیماری با مردم است و مردم زمانی می‌توانند این بیماری را کنترل کنند که به درستی در این رابطه اطلاع رسانی انجام شده باشد.

وی با اشاره به رعایت ۸۵ درصدی پرتوکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری هوشمند توسط مردم، تصریح کرد:این ویروس قابل درمان نیست و قابل پیش بینی نیست تا چه زمانی به طول بینجامد و پیک کرونا به سراغ استان ما نیز بیاید، روابط عمومی‌ها باید در این بحران وظیفه خطیر اطلاع رسانی را انجام دهند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نام گذاری امسال مبنی سال جهش تواید توسط مقام معظم رهبری، ابراز کرد:جهش تولید به این معناست که ما خسارت‌ها و عقب ماندگی‌های کرونا را جبران کنیم و بدون فروش نفت نیز توانستیم شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.

 

بازوند با تاکید بر اینکه جهش تولید باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: روابط عمومی‌ها نیز باید در این راستا عمل کنند و مدیران نیز جهت تحقق این شعار عمل کنند. ملزومات را شناسایی و بروکراسی‌های ساختار اداری را کنار گذاشته و در تسهیل فضای کسب و کار بکوشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار