اخبار کامل نیروی انتظامی همه استان مازندران در 27 اردیبهشت
اخبار حوزه انتظامی مازندران در 27 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبر نگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق و وضعیت راه ها از سوی رئیس پلیس راه استان مازندران به شرح زیر تشریح گردید .
کد خبر: ۸۵۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 16 May 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار فرماندهی انتظامی استان مازندران روز شنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه سال 1399 به این شرح است :

بر اساس این گزارش، اخبار انتظامی استان مازندران مورخه 99/2/27 تقدیم حضور می گردد :

 

تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش در بابلسر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به تیراندازی پدر به اعضای خانواده اش در بابلسر، گفت: در این حادثه 2 نفر کشته و 2 نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدجعفر ساداتی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای بخش"بهمنیر" شهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در این حادثه که ساعت حدود 7 و 45 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، فردی 52 ساله از کارکنان یکی از شرکت های خدمات مراقبتی با اسلحه ای که در اختیار داشت با مراجعه به منزل مادر همسر خود در یکی از روستاهای منطقه به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت، شلیک کرد.

سرهنگ ساداتی، تصریح کرد: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر 47 ساله اش و مادر 70 ساله همسرش شده بود از محل متواری شد.

وی، ادامه داد، متهم پس از این جنایت بلافاصله با رفتن به منزل خود و تیراندازی به سمت 2 دختر 17 و 14 ساله اش، آنان را نیز مجروح کرد و از محل متواری شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: با وقوع این جنایت ماموران انتظامی بخش با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی عملیاتی، قاتل را دستگیر کردند.

ساداتی در خاتمه از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل خبر داد و گفت: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست بررسی است.

 دستگیریقاچاقچی مواد مخدر و کشف 5 کیلو تریاک در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 5 کیلو و 230 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ "سیدمحسن جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افيوني در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي ميداني، موفق به شناسايي این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و تصريح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ 5 کیلو و 230 گرم تریاک به همراه آلات استعمال و دستگاه توزین مواد مخدر کشف شد .

وی در خاتمه با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

کشف3کیلوشیشه در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری 2 عامل افیونی و کشف 3 کیلو گرم شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر توسط 2 عامل افيوني در شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: مأموران با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي ميداني، موفق به شناسايي این 2 قاچاقچی مواد مخدر اهل یکی از استان های شرقی کشور در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار اظهار داشت: در عملیاتی ضربتی متهمان حین جابجایی مواد مخدر دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 3 کیلو مواد مخدر شیشه که قصد حمل آن از مرزهای شرقی کشور در این شهرستان را داشتند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بيان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 مقابله با عاملان افیونی در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 10 خرده فروش و معتاد متجاهر در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان بهشهر به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: در اجراي اين طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 8 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

عنایتی از کشف 4 کیلو گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه متهمان خبر داد و تصریح کرد: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

وی همچنین از دستگیری 2 معتاد متجاهر در این عملیات نیز خبر داد و اظهار داشت: این افراد به مراکز درمانی ماده 16 و ترک اعتیاد معرفی شدند .

سرهنگ عنایتی گنجی تصریح کرد: با اشاره به رضايت مردم از اجراي اين طرح، از همکاري صميمانه مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام كنند.

 

دستگیریسارق اماکن خصوصی در نوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم محمدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی را عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در خاتمه از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

باندسرقت از منزل در قائم شهر به دام افتاد

گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام یک باند سرقت منزل با 25 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در شهرستان قائم شهر موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که با یک خودروی برلیانس اقدام به سرقت می کرد، شناسایی کردند .

سرهنگ خادمی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی  متهم که اهل و ساکن شهرستان کرج بود در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده به 25 فقره سرقت منزل با همکاری 2 نفر از دوستان خود اعتراف کرد.

وی از دستگیری همدستان متهم در ادامه این عملیات خبر داد و تصریح کرد: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازدید از محل، متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار