کد خبر: ۸۵۰۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 16 May 2020
تابناک/نماینده مردم قصر شیرین گفت: آمریکا برای حفظ پایگاه‌های خود در منطقه به دنبال تقویت داعش است لذا ایران و تمام کشورهای منطقه در مقابل این گروه تروریستی خواهند ایستاد و مانع رشد آنها می‌شوند.
فرهاد تجری

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به نفوذ گروهک های تروریستی داعش در عراق و پشتیبانی و حمایت آمریکایی‌ها از این گروه‌های تروریستی، گفت: جمهوری اسلامی ایران از همان اوایل شکل گیری داعش به استناد اخبار و اطلاعات دقیق، یقین داشت که آمریکا پشت پرده داعش است. خوشبختانه با تلاش مردم و مسئولین عراق و حمایت مستشاری جمهوری اسلامی ایران توفیق خوبی برای سرکوب نیروهای داعش پیدا شد و خلاف خواسته آمریکا این گروه تروریستی از عراق رانده شدند لذا امنیت کامل برقرار شد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا برای ناامن کردن خاورمیانه و رسیدن به اهداف خود در تمام این دوران به تجهیز نظامی داعش پرداخت بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت که پشت پرده داعش آمریکا است. تلاش و کوشش مردم و حکومت عراق و سوریه در مبارزه با داعش موجب شد تا مردم و پارلمان عراق با آگاهی و هوشمندی کامل خواهان خروج نظامیان آمریکایی از این کشور شوند بر همین اساس آمریکایی‌ها مجدد پیگیر تقویت پایگاه داعش شدند.

تجری معتقد است: هوشمندی مسئولین و مردم عراق و همسایگان آنها به ویژه جمهوری اسلامی ایران ضروری است زیرا موضوع داعش تنها به مردم و کشور عراق مرتبط نیست و موضوعی فرامنطقه ای است بنابراین مسئولان نظامی و امنیتی ما باید به هوش باشند و ضمن اطلاع رسانی و روشنگری مردم تلاش کنند تا دست خبیث امریکا بیشتر برای مردم دینا روشن شود.

عضو کمیسین قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها از تمام سناریوهای خود استفاده کردند و دیگر برنامه جدیدی ندارند به همین جهت بعد از فشار مردم و پارلمان عراق برای خروج از این کشور، به دنبال تقویت داعش رفتند اما ایران و تمام کشورهای منطقه مقابل آنها خواهد ایستاد و اجازه رشد این گروه های تروریستی را نخواهد داد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار