کد خبر: ۸۵۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ 14 May 2020
 

تابناک/رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه عصر امروز یک نوجوان ۱۶ ساله در روستای رضا آباد این شهرستان غرق شده است، گفت: تلاش برای پیدا کردن جسد این فرد همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،تلاش برای یافتن جسد نوجوان غرق شده رضا آبادی ادامه دارد اسحاق آزاد رخت، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه عصر امروز چندین نوجوان از اهالی روستای رضا آباد شهرستان رودبار جنوب برای شنا به یکی از معدن های شنی که در اثر بارندگی های امسال تبدیل به یک دریاچه شده است، مراجعه کردند، گفت: متاسفانه یک  نوجوان ۱۶ ساله در آب غرق شد.

  او با بیان اینکه یک تیم امداد غریق و نجات از شهرستان بم برای جستجوی جوان غرق شده رودباری اعزام شدند، افزود: از ساعات اولیه، تیم های نجات شامل غواصان و عوامل هلال احمر و سایر گروه های جهادی برای پیدا شدن جسد پسر بچه رودباری در منطقه حضور یافتند. 

آزاد رخت تصریح کرد: تا این لحظه جست و جو برای پیدا کردن جسد این نوجوان ادامه داشت؛ اما به دلیل تاریکی هوا و همچنین مساحت زیاد این دریاچه، ادامه جست وجو به صبح زود روز پنج شنبه موکول شد.

 محمود قانعی، فرماندار شهرستان رودبار جنوب نیز  گفت: متاسفانه دوستان پسر بچه شاهد غرق او در درياچه بودند و قادر به نجات او نشدند.

 او افزود: تيم امداد و نجات از شهرستان بم به رودبار اعزام و هم اكنون مستقر شده اند؛ اما به دليل تاريك شدن هوا امكان ادامه عمليات وجود ندارد و فردا صبح عمليات جستجوی جسد دوباره آغاز خواهد شد.

قانعی گفت: متاسفانه در شهر‌های جنوبی به دلیل نداشتن استخر، کودکان برای شنا و آب تنی راهی برکه‌های طبیعی آب می‌شوند و همه ساله تعداد زیادی  از آن‌ها بر اثر این موضوع جان خود را از دست می‌دهند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار