کد خبر: ۸۴۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴ 13 May 2020
مدیر آموزش و پرورش پاوه؛ تلاش و همراهی اصحاب رسانه با فرهنگیان را، زمینه ساز هموار شدن استمرار فرایند آموزشی و تربیتی در روزهای تعطیلات کرونایی مدارس، دانست.
 

به گزارش هزار ماسوله، مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های محلی، با اشاره به گستردگی خانواده بزرگ آموزش و پرورش و همچنین نفوذ رسانه های خبری در افکار عمومی، تعامل رسانه ها و مجموعه آموزش و پرورش را ، در عبور موفقیت آمیز از چالش ها، ضروری و حیاتی توصیف کرد.

 

وی؛ تلاش مستمر رسانه های خبری شهرستان در انعکاس دقیق خبرها و کاهش دغدغه فرهنگیان و اولیای دانش آموزان، دستیابی دانش آموزان به منابع آموزشی و ایجاد پل ارتباطی میان مجموعه آموزش و پرورش و جامعه، به ویژه از اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعطیلات، قابل تقدیر خواند و تعامل و همدلی شکل گرفته را زمینه ساز هموار شدن استمرار فرایند آموزشی و تربیتی در روزهای تعطیلات کرونایی مدارس، دانست.

 

برزگرفرد؛ انتقاد سازنده و انتقال مسائل و مشکلات از بطن جامعه به مسئولان را از رسالت های مهم فعالیت اصحاب رسانه برشمرد و هدف از برگزاری این نشست را در همین راستا، عنوان کرد.

 

محمدفاروق یوسفی مدیر پایگاه خبری پاوه پرس؛ با قدردانی از تعامل سازنده و حسن توجه مدیریت آموزش و پرورش پاوه به رسانه های محلی و تبریک مجدد هفته بزرگداشت مقام معلم، تجلیل و قدردانی از معلم را نشانه دانایی عنوان کرد.

 

وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف آموزش در فضای مجازی که از طریق مخاطبان دریافت شده است، تصریح کرد؛ این پایگاه خبری از گذشته تا امروز همواره در انعکاس خبرها و تحلیل های خبری خود در حوزه تعلیم و تربیت، موفقیت آموزش و پرورش را مدنظر داشته است زیرا موفقیت این نهاد فرهنگی زمینه ساز توسعه همه جانبه جامعه خواهد بود.

 

فرهاد صالحی مدیر پایگاه خبری سلام پاوه؛ حضور معلم در جامعه را تضمین کننده امنیت پایدار عنوان کرد و با اشاره به فعالیت ها و فداکاری معلمان شهرستان پاوه به ویژه در روزهای اخیر، این تلاش ها را امتداد تاریخ کهن ایثار معلمان این دیار از گذشته تا کنون توصیف کرد.

 

وی جریان پویای ایده و تفکر در مدیریت آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان پاوه را از ویژگی های مهم این مجموعه برشمرد.

 

در پایان این نشست هم اندیشی با اهدای لوح سپاس از تلاش های بی چشمداشت فعالان خبر و رسانه در شهرستان پاوه، تجلیل شد.

 

گفتنی است؛ نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با دعوت از رسانه های خبری رسمی شهرستان، و با حضور مدیر آموزش و پرورش پاوه و مدیران پایگاه های خبری پاوه پرس و سلام پاوه در محل دفتر این مدیریت، برگزار گردید.

 

شایان ذکر است؛ مدیر پایگاه خبری هزارماسوله به دلیل تراکم فعالیت ها و برنامه ها، امکان حضور در این نشست را پیدا نکردند و از همین طریق، مراتب قدردانی مدیریت آموزش و پرورش پاوه از این فعال رسانه ای و سایر فعالان خبر و اصحاب رسانه شهرستان، تقدیم این عزیزان می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار