رپرست جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته هلال احمر، به تقدیر از حافظان سلامت به عنوان یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی این جمعیت در این هفته خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 10 May 2020
رپرست جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته هلال احمر، به تقدیر از حافظان سلامت به عنوان یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی این جمعیت در این هفته خبر داد.

به گزارش تابناک همدان؛ سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، این روز را به همه کسانی که برای تسکین آلام بشری و ایجاد صلح، دوستی و تفاهم بین ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت آن‌ها گام برمی دارند، تبریک گفت.

وی خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سوانح و بلایای طبیعی و غیرطبیعی را توفیقی بزرگ از جانب پروردگار دانست و افزود: این توفیق نصیب هرکسی نمیشود مگر آن‌ها که باورشان با نوعدوستی بارور شده و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر مصداق بارز این باورپذیری هستند.

علی سنجربگی با تقدیر اززحمات نجاتگران، داوطلبان، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان در یکسال گذشته به برگزاری نشست گرامیداشت هفته هلال احمر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور و مدیران عامل استانهابصورت ویدئو کنفراسی اشاره کرد وافزود: دیروز پس از ان برنامه، به دیدار استاندار محترم همدان رفتیم تا درنشستی صمیمی از بیانات و رهنمود‌های ایشان نیز بهره‌مند گردیم.
 
سرپرست جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه در این هفته و طی دو برنامه مجزا از خدمات ارزشمند حافظان سلامت از جمله کادر درمانی وخدماتی بیمارستانها، طلاب و اعضای داوطلب هلال احمر که در طرح غربالگری و فاصله گذاری اجتماعی حضور فعال داشته اند تقدیر خواهیم کرد، اظهار کرد: دور جدید توزیع بسته‌های معیشتی در میان خانواده‌هایی که از بحران کروناویروس، آسیب دیده و از سوی خانه‌های داوطلب هلال احمر شناسایی شده اند، نیز در این هفته صورت خواهد پذیرفت.

وی گفت: در فاز بعدی برنامه‌های این هفته، مانور جستجو و نجات در سطح، ارتفاع و تمرین امدادی از سوی معاونت امدادو نجات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

سنجربگی در پایان با سپاس از همراهی اصحاب رسانه با برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان همدان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته هلال احمر با حضور در صداوسیما آغاز و با نشست خبری با خبرنگاران استان پایان خواهد پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار