مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: رزمایش مومنانه مشترک بین سازمان بسیج رسانه و مرکز افق آستان سیده فاطمه (س) انجام شد که در مرحله اول ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندانی که شناسایی شده اند توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۴۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 11 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،حسن موحد امروز در همایش رزمایش همدلی که در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران چند کشور اولی بود که به ویروس کرونا مبتلا شد ولی خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت و مسئولین و مردم توانستیم با آن مقابله کنیم.

وی افزود: همچنین علی رغم تحریم‌ها برای دریافت تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا جلوتر از کشورهای غربی قرار گرفتیم و با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم و همکاری مردم در این زمینه توانستیم موفق عمل کرده و مانع از پیرشرفت این ویروس شدیم.

موحد تصریح کرد: هیچ یک از این تهدیدها عملی نخواهد شد بلکه باعث شده تا مردم بیشتر عزم خود را جزم کرده و با لبیک به رهبر خود  تمام کشور را به سنگر دفاع از مدافعین سلامت تبدیل کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: امروزدر تمامی استانها کارگاه‌های تولید ماسک و تجهیزات پزشکی و نیازهای بهداشتی مردم دایر شده که تجلی این همدلی و کمک مومنانه با بسیج همگانی شکل گرفته یک فرمان جهادی است که در دنیا بی نظیر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار