معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کمک مومنانه یک فرمان جهادی است تا بتوانیم از ظرفیت های تمام مردم استفاده کنیم واین یک اتفاق بسیار مهم است .
کد خبر: ۸۴۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 11 May 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ،مجتبی بیاتی امروز در مراسم رزمایش همدلی که به همت سازمان بسیج رسانه و مرکز افق آستان سیده فاطمه (س) انجام شد، اظهار داشت: به دنبال فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با رزمایش مومنانه ملت مومن ایران با همدلی پای کار آمدند.

وی خاطر نشان کرد:ایران برخلاف ادعاهای کشورهای مدعی دمکراسی با صلاح علم و تکلونوژ ی خود جا مانده اند و ملت ایران برخلاف تمام تحریم ها و مشکلات به لطف خداوند موفق تر از کشورهای غربی بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود:مردم ایران پیشتاز مدافعان سلامت هستند که با لطف خدا گوشه گوشه ی ایران سنگر مدافع سلامت شده مساجد، بقاع متبرکه و نهادهای مردمی در کنار مردم به تولید تجهیزات پزشکی پرداختند که یک حرکت بسیار بزرگی است هر روزه شاهد تجلی آن هستیم.

بیاتی تصریح کرد:استان کرمانشاه یک استان پیشتاز است و امروز اصحاب رسانه یک رزمایش مومنانه در کنار دیگر اقشار انجام داده و سازمان بسیج رسانه با مرکز افق سید فاطمه یک پیوند معنوی بین فضای اهل بیت و دفاع مقدس ایجاد کرده است و اصحاب رسانه هم باید به طور جد حمایت کنند.

وی ابراز داشت:این کمک‌های جزئی که در سراسر نقاط کشور انجام می‌شود علاوه بر اینکه کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند محسوب می‌شود برکت عظیمی را در جامعه ایجاد می‌کند و فرهنگ کمک به همنوعان را که در کشور شکل گرفته بسیار با اهمیت است. خوشبختانه امروز کمک‌ها محله محور شده و خیرین در محله‌های مختلف نیز دست به کار شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در پایان گفت:باید تلاش کنیم که مردم اعتمادشان نسبت به انقلاب و ارزشهای انقلاب روز به روز بیشتر شود و امروز در این شرایط بوجود آمده همه باهم تلاش می کنیم تا بتوانیم به کمک نیازمندان بشتابیم و بار کوچکی را از دوش خانواده ها برداریم.

 
 



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار