حسن عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از ارسال لیست دوم مشمولین بیمه بیکاری به تامین اجتماعی به منظور پالایش و راستی آزمایی خبر داد و گفت: منابع مالی از طرف سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده شده اما هنوز در استان ها تفکیک نشده و بررسی پرونده ها کار زمان بری است.
کد خبر: ۸۴۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 11 May 2020

حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در استان کرمانشاه حدود ١٢ هزار و ۵٠٠ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود ٧۶٠٠ نفر تایید اولیه یا مشمول شده اند، ما لیست ثبت نام کنندگان را تا ١۵ فروردین احصا کردیم و به تامین اجتماعی تحویل دادیم تا آن را راستی آزمایی کنند.

وی افزود: لیست مشمولین یا تایید شدگان ابتدایی هم باید در تامین اجتماعی پالایش و راستی آزمایی شود تا ببینیم آیا ٣ درصد بیمه بیکاری را پرداخت کرده اند، و اگر واریز کردند کارگاهشان تعطیل بوده یا خیر و به چه علتی این اتفاق افتاده است. این موارد مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتیجه را می‌دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص روند مشمول شدن ثبت نام کنندگان تصریح کرد: هر کدام از ثبت نام کنندگان ابتدایی پس از اینکه مورد بررسی قرار گرفتند در صورت اینکه واجد شرایط باشند و مشمول این خدمات قرار بگیرند پیامکی برای ادامه روند کاری دریافت می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه استاندار کرمانشاه نیز خواستار تسریع در رسیدگی به پرداختی و تایید مشمولین بیمه بیکاری شد و عنوان کرد: این فرایند از طریق سامانه متمرکزی انجام می‌شود ما لیست اولیه تا ۱۵ فروردین را تحویل دادیم و لیست بعدی که از تاریخ ۱۵ تا ۳۱ فروردین ماه است به زودی تحویل داده می‌شود.

عزیزی تاکید کرد: بررسی پرونده‌ها کار ساده‌ای نیست بررسی پرونده‌ها هم به این سهولت نیست و کرمانشاه ۱،۵ درصد از ثبت نام کنندگان کل کشور را در بر دارد، و در حال حاضر منابع مالی از طرف سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده شده، اما هنوز تفکیک نکرده اند که استان کرمانشاه چه مقدار باید واریز کند، زمان پرداخت‌ها هم هنوز مشخص نیست.

 
 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار