مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از اجرای پویش آجر به آجر در استان برای جذب مشارکت‌های خرد خیرین مدرسه ساز خبر داد.
کد خبر: ۸۴۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 11 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مرزبان نظری ، با اشاره به اجرای کمپین "آجر به آجر" برای جذب خیرین به مدرسه سازی، گفت: با اجرای این کمپین خیرین می توانند به هر اندازه که در توان دارند و حتی به اندازه پول یک آجر در مدرسه سازی سهیم شوند.

نظری ادامه داد: از قبل هم راه هایی برای مشارکت خرد خیرین در امر مدرسه سازی وجود داشت، اما امید است اجرای کمپین آجر به آجر بتواند نقش مهمی در جذب بیشتر کمک‌های مردمی در امر ساخت و ساز مدارس داشته باشد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اشاره به در اولویت بودن نهادینه کردن فرهنگ ساخت مدرسه در جامعه، ابراز امیدواری کرد: اجرای طرح‌هایی مثل کمپین آجر به آجر بتواند گام مهمی در ترغیب افراد به امر مدرسه سازی باشد.

نظری با بیان اینکه طرح آجر به آجر نقطه عطفی در مسیر توسعه فضاهای آموزشی و مشارکت‌های مردمی خواهد بود، از مردم خیر استان برای مشارکت در این طرح دعوت کرد.

نظری گفت: راه های مختلفی برای شرکت در این کمپین مثل پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی با مراجعه به سایت اداره کل نوسازی مدارس و یا مشارکت از طریق مجمع خیرین مدرسه ساز استان وجود دارد.

وی در ادامه به در دست اجرا بودن طرح‌های دیگری برای ترغیب خیرین به امر مدرسه‌سازی اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون هر خیری که 30 درصد ساخت یک مدرسه روستایی در استان را تقبل کند، مابقی 70 درصد را دولت پرداخت و مدرسه به نام آن خیر و یا نام پیشنهادی او نامگذاری خواهد شد که این شرایط در مورد مدارس شهری 50 درصد است.

وی در ادامه با بیان اینکه 75 باب از مدارس تحویلی در استان کرمانشاه در سال گذشته خیرساز و یا مشارکتی بوده‌، پیش بینی کرد: امسال میزان مشارکت های خیرین استان در امر مدرسه سازی در حدود 50 میلیارد تومان باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار