سرپرست تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کرمانشاه گفت: این تیم در سال جدید به عنوان نماینده استان کرمانشاه در لیگ برتر وزنه‌برداری کشور حاضر خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 10 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس،سجاد شکربیگی ، اظهار داشت: بنا به مساعدت ریئس هیأت وزنه‌برداری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کرمانشاه، تیم نیروی زمینی ارتش به کرمانشاه منتقل شده و پس از این تمرینات خود را در این استان انجام خواهد داد.

سرپرست تیم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تکمیل کادر فنی و بازیکنان این تیم قطعا از استعدادهای استان استفاده خواهد شد و این تیم به سکوی معرفی ورزشکاران استان در لیگ مبدل می‌شود و ورزشکاران استان می‌توانند با حضور در این تیم استعدادهای خود را در کشور به نمایش بگذارند.

وی یادآور شد: این انتقال با مساعدت امیر آریان‌فر به عنوان رئیس هیأت وزنه‌برداری ارتش جمهوری اسلامی، و پیگیری‌ها و هماهنگی‌های رئیس تربیت بدنی قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی صورت گرفته است و فرصتی مناسبی را برای معرفی ورزش وزنه‌برداری استان خواهد بود.

شکربیگی با مخاطب قراردادن علاقمندان به ورزش در استان، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای شناسایی استعدادهای استان کرمانشاه انجام خواهد شد و سعی داریم از تمام توان وزنه‌برداری استان در لیگ برتر استفاده کنیم و از همه ارگان‌های دولتی، مسؤولان استان و ورزش، شرکت‌های خصوصی دعوت می‌کنیم برای کمک به پیشرفت ورزش استان ما را در پیشبرد این تیم حمایت کنند تا بتوانیم تیم موفق و سربلند راهی مسابقات کنیم.

وی اضافه کرد: برای بهره‌مندی از استعدادها و توان استان جلسات خوب و مثمری با هیأت وزنه‌برداری استان برگزار شده است و مجموعه وزنه‌برداری استان نیز از تمام توان خود برای تقویت از این تیم حمایت خواهد کرد.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان کرمانشاه نیز با تایید این خبر، گفت: با توجه به رایزنی مسؤولان تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش، تیم این نهاد از سال جدید به عنوان نماینده استان کرمانشاه در لیگ شرکت خواهد کرد و ورزشکاران و کادر فنی خود را از مجموعه وزنه‌برداری استان انتخاب خواهد کرد.

علی‌رضا قهرمانی یادآور شد: هیأت وزنه‌برداری استان نیز تمامی امکانات خود را در اختیار این تیم قرار خواهد و ورزشکاران این تیم می‌توانند برای تمرین از سالن‌های هیأت استفاده کرده و همچنین ما آماده معرفی مربیان خوب استان در راستای همکاری در کادر فنی هستیم.

وی با اشاره به توان و ظرفیت وزنه‌برداری استان کرمانشاه، اظهار داشت: تا کنون زمان و نحوی برگزاری لیگ برتر وزنه‌برداری مشخص نشده است با توجه به امکاناتی که در وزنه‌برداری استان فراهم است ما می‌توانیم در این رقابت‌ها حاضر شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار