دادستان کرمانشاه گفت: صلح و سازش برکاتی دارد که رقیق شدن قلب از آنهاست، از همه می خواهیم در ایجاد صلح و سازش ما را یاری دهند.
کد خبر: ۸۴۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 10 May 2020

به گزارش خبرنگار   تابناک کرمانشاه  امروز در همایش طلایه داران صلح دادگستری کل استان کرمانشاه اظهار کرد: به یقین سازش برکاتی دارد که اولین آن رقیق شدن قلب و دل مسلمانان است و دل های رقیق حق و عدالت را بهتر می پذیرند. 

وی افزود: دوستان و همکاران قضایی حتما در جلساتی که اولیا دم از قصاص نفس گذشت کردند حضور داشتند بعد از گذشت چنان بهجت و نشاط معنوی در گذشت کنندگان ایجاد می شود که قابل وصف نیست و به حدی از عمل خود خرسند شدند که قابل بیان نیست. ما با پرونده هایی در دادگستری رو به رو هستیم که رو به افزایش است، ظاهرا پرونده حقوقی بسته می شود اما پرونده کینه و عدالت بسته نشده همچنان شبانه شنوای صدای تیراندازی های مبهم هستیم که ناشی از کینه توزی ها است.

دادستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: شاهد مسائلی بودیم که برای مسائل مالی قتل ها اتفاق افتاده و با بسته شدن پرونده های قضایی بسته نخواهد شد.

وی ابراز داشت:ما در دادسرای استان کرمانشاه برای صلح و سازش تمام پرونده ها، باید وارد بحث شویم، با آغوش گرم دست همه را می فشاریم که برای صلح و سازش اختلافات ریشه دار بفشارند برای اختلافاتی که ممکن است یک طایفه، فامیل یا قبیله را درگیر خود کند.

کرمی تصریح کرد:انشاالله از این پس روحانیون و ریش سفیدان را زحمت خواهیم داد از باب صلح و آشتی پرونده ها به ما کمک کنند و انتظار داریم شهر کرمانشاه اسوه ای شود همچنان که به مهمان نوازی معروف هستیم.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار