مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه خدمات ارائه شده برای مقابله با بیماری کرونا را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۴۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 06 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،منصوری اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا علاوه بر ایجاد بانک اطلاعاتی داوطلبین کمک به آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا، ستاد بحران مقابله با کرونا توسط پیشکسوتان بسیج جامعه پزشکی استان تشکیل شده است.

وی از معرفی ۲۳ پزشک بسیجی جهت پاسخگویی در سامانه ۴۰۳۰ خبر داد و افزود: همچنین ۲۲۶ نفر به منظور همکاری در سامانه غربالگری کرونا ویروس آماده خدمات رسانی هستند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۶۷۸ نفر نیروی بسیج جامعه پزشکی در راستای گندزدایی و ضدعفونی کردن ادارات و نقاط سطح شهر به کارگیری شدند.

منصوری از توزیع ماسک، مواد کننده دست و صورت، دستکش لاتکس میان کانون‌های تابعه بسیج جامعه پزشکی خبر داد و عنوان کرد: در نقاهتگاه توحید با ظرفیت ۳۰۰ تخت و با قابلیت ارتقا به ۶۰۰ تخت تاکنون ۱۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا را پس از ترخیص از بیمارستان به مدت میانگین ۸ روز بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه ستاد رزمایش مساوات در راستای جمع آوری کمک‌های کارکنان جهت افراد بی بضاعت تشکیل شده است، گفت: پزشکان بسیجی به منظور پاسخگویی در سامانه ۱۶۶۶ بیمه سلامت اعلام همکاری کرده‌اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های لازم برای حضور پزشکان فوق تخصص اطفال در سه نوبت در شیرخوارگاه معتضدی انجام شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه همچنین به چاپ تراکت بهداشتی مرتبط با کرونا و چاپ بیش از ۶۵۰ متر بنر بهداشتی در این زمینه اشاره کرد.

وی از ایجاد گروه در فضای مجازی با عنوان مبارزه معنوی با کرونا خبر داد و بیان کرد: با حضور در مراکز مرتبط با کرونا درصدد ایجاد روحیه و تشویق کادر درمان بوده‌ایم.

منصوری از ارسال پیامک‌های بهداشتی با موضوع کرونا خبر داد و تصریح کرد: همچنین اهدای دارو به مراکز نگهداری سالمندان تحت نظر بهزیستی به ارزش ۱۵ میلیون تومان انجام شد.

این مسئول از تولید محتوا با موضوع کرونا در رسانه استانی و نیز فضای مجازی خبر داد و افزود: همچنین پخت آش نذری با رعایت شرایط بهداشتی در بیمارستان فارابی انجام شده است

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار