حیدر بهرامی در گفتگو با تابناک:
رییس کمیته امداد دالاهو از اجرای طرح مواسات و همدلی با کمک‌خیرین و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 06 May 2020

حیدر بهرامی در گفتگو با  خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت:در این برنامه ۱۷۷سبد غذایی به ارزش ۲۵میلیون تومان از طریق خیرین نیکوکار بین ۱۷۷خانوار نیازمند توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد:تا کنون ۳۰میلیون تومان از محل اعتبار ارسالی بنیاد مستضعفان بصورت کمک موردی بلاعوض به ۸۲ خانوار پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد دالاهو افزود:تدارک ۱۰۰۰پرس غذا با اولویت خانوارهای ایتام از ۱۵ ماه مبارک رمضان تا ۲۱و لیالی قدر نیز از دیگر اقدامات برای کمک به نیازمندان است.

بهرامی اظهار داشت: کارکنان امداد در شهرستان ۲میلیون و پانصد هزار تومان جهت تهیه اطعام مددجویان پرداخت کرده که تا ۱۲ماه مبارک رمضان ۱۴۴میلیون تومان برای کمک‌به نیازمندان هزینه شده است.

وی ابراز داشت:امسال ماه مبارک رمضان با شرایط ویژه در مسیر مبارزه با بیماری کرونا ویروس همراه گشته که امیدواریم خیران نیک اندیش همچون همیشه در این شرایط سخت یار و یاور نیازمندان و محرومان باشند.

رییس کمیته امداد دالاهو پایان گفت:خیران نیک اندیش می توانند کمک های خود را با شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار