مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت:از اولویت های مهم امسال ما حذف مدارس کانکسی دارای بیش از ٢٠ دانش آموز است که در تلاشیم محقق شود.
کد خبر: ۸۴۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 06 May 2020

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:از برنامه‌های مهم سال ۹۸ جمع آوری بخاری نفتی از ۸۲۵ کلاس درس و تجهیز آن‌ها به سیستم گرمایشی ایمن شامل پکیج، رادیاتور و یا رادیاتور برقی بود.  

وی افزود: ما کماکان نیازمند همت خیرین هستیم تا بتوانیم در بحث فضای آموزشی گام‌های بلند تری برداریم، اولویت مهم در سال ۹۹، بحث حذف مدارس کانکسی دارای دانش آموز بالای ۲۰ نفر است و برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم این آمار را در سال ۹۹ کاهش و کانکس‌ها را جمع آوری کنیم.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کرمانشاه ادامه داد: این مهم با استفاده از اعتبارات استانی، ملی و کمک خیرین مدارس انجام می‌شود. لازم می‌دانم که از استاندار کرمانشاه به دلیل تمام حمایت‌ها و توجه ویژه به بحث فضا‌های آموزشی قدردانی کنم پیشرفت و خدمت رسانی امروز نوسازی مدارس مرهون حمایت‌ها و تلاش‌های استاندار و هماهنگی با مجمع خیرین است.

نظری در پایان گفت: نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه در سال گذشته به عنوان یک دستگاه نمونه در کشور انتخاب شد که جای خرسندی دارد.

 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار