زهرا دفتری در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت: روند رو به رشد بازار سرمایه که از ابتدای سال ۹۷ آغاز شده و همچنان ادامه دارد منجر به بهره گیری شرکت‌ها از منابع مالی موجود در بازار و کمک به گردش چرخ‌های تولید در کشور است.
کد خبر: ۸۴۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 06 May 2020

زهرا دفتری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در سال 99 با شروع فعالیت بازار شاهد روند رو به رشدی در بازار بودیم، این روند تقریبا از ابتدای سال 97 شکل گرفته بود، عمده ی دلیل ورود سرمایه به بازار، افزایش نقدینگی موجود در جامعه، جذابیت های بازار است. انتظارت تورمی که ایجاد شده افراد را به دنبال راهی برای مدیریت سرمایه هایشان در شرایط تورم می کشاند، با توجه به اینکه شما در بازار سرمایه کالای فیزیکی در دست ندارید، پس باید شرایطی فراهم شود که امنیت کامل در بازار ایجاد شود که سرمایه گذار بتواند با آرامش و امنیت وارد بازار شود.

وی افزود: امسال دولت این مقوله را با حمایت‌هایی که از بازار انجام داد و کمک به عمق بخشیدن به بازار، حل کرد و با ورود شرکت های بزرگ به بازار رویکرد عمق بخشی به بازار تضمین شد در واقع دولت به مردم اطمینان خاطر داد که به عنوان یک عضو فعال در بازار سرمایه حاضر است و سمت عرضه را تقویت می کند.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه با بیان اینکه زمانی می توانیم از بازار سرمایه یاد کنیم که هر دو بخش عرضه و تقاضا قوی باشند، خاطر نشان کرد: با ورود شرکت های جدید به بازار به راحتی می توان سرمایه گذاران تازه ورود را به سمت شرکت های جدید هدایت کنیم، اما مهمترین اتفاق پس از مراجعه سرمایه گذاران است است که پول‌های موجود در دست مردم در بخش های مختلف مثل بازار ارض، طلا یا مسکن صرف سفته بازی یا گران شدن کالا های ضروری مردم میشد حالا به سمت بازاری گسیل می شود که دقیقا بخش مولد جامعه را هدف گرفته است.

دفتری تصریح کرد: حالا زمانی که پس اندازه‌ای کوچک ما به سمت این بازار سوق می یابد کمک می کنیم که بازار به نحو صحیحی گردانده شود شاهد این ادعا، افزایش سرمایه از منابع موجود در بازار توسط شرکت های مختلف است و از منابع موجود در بازار برای شروع یا احیای پروژه هایشان بهره می گیرند پس ورود به بازار سرمایه و سرمایه گذاری در آن به گرداندن چرخه های تولید در کشور کمک می کند، پیش بینی می شود این رویه تا پایان سال 99 ادامه یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار