استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شهرستان‌های دارای وضعیت سفید می‌توانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای بازگشایی مساجد و حسینیه ها برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۸۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 03 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹ در حاشیه نشست همزمان ستاد ملی کرونا و ستادهای استانی که به صورت ویدئو کنفرانسی و به ریاست دکتر‌روحانی برگزار شد؛ اظهار داشت: در نشست امروز شاهد تصویب مصوبات استانی و ملی بسیار خوب و راهگشایی در زمینه بحران کرونا بودیم.

 وی افزود: خوشبختانه در استان ما وضعیت شهرستان‌های گیلان غرب و قصرشیرین سفید اعلام شده است که خبری امیدوار کننده برای کرمانشاهی‌ها است.

بازوند اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شب‌های مبارک احیاء امکان برگزاری این آیین روحانی با حضور مردم در برخی از اماکن مقدسه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فراهم می شود و این مراسم از طریق صدا و سیما پخش زنده می‌شود.

 وی در ادامه از ثبت نام ۵۹ هزار و‌۶۰۰ واحد صنفی متقاضی بازگشایی در سامانه خبر داد و گفت: دیگر واحدهای صنفی مجاز به بازگشایی در استان نیز هر چه زودتر این ثبت نام را انجام دهند‌. این واحدها تحت نظارت سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی و طبق پروتکل‌های مربوطه فعالیت خواهند کرد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته کرمانشاه از جمله استان‌های موفق در مرحله اول غربال‌گری بود. در مرحله غربال‌گری علاوه بر افراد بستری شده از دیگر افراد هم تست کرونا گرفته می شود و این کار موجب شناسایی ناقلین خاموش در سطح جامعه می‌شود و برنامه بسیار ارزشمندی در راستای حفظ سلامت جامعه محسوب می‌شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار