ویژه برنامه رزمایش ضیافت همدلی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد. در این رزمایش قرار است چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه توزیع شود.
کد خبر: ۸۴۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 03 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حجت الاسلام‌والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه امروز(14 اردیبهشت) در این مراسم که در مسجد ثارالله شهرک ظفر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این بسته های مواد غذایی از امروز تا 15 رمضان به دست نیازمندان و خانواده هایی که کرونا کسب و کارشان را از آنها گرفته، خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، صالحی این بسته های معیشتی را حاوی برنج، مرغ، روغن، رب، سویا، ماکارونی و... عنوان کرد و افزود: ارزش تقریبی هر بسته حدود 500 هزار تومان است که همه هزینه آن از محل درآمدهای موقوفات استان کرمانشاه تامین شده است.

وی در ادامه با اشاره به توزیع 40 هزار قرص نان در مناطق محروم استان در طرح "نان مهربانی"، گفت: در برخی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه برخی از نیازمندان برای خرید نان هم حساب دفتری دارند و حتی این حساب‌ها در برخی موارد به اندازه‌ای زیاد شده که نانوایی ها از دادن نان بیشتر به آنها به صورت نسیه امتناع می‌کنند که در این طرح قرار است حساب‌های این افراد از محل درآمدهای موقوفات استان تسویه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مجموعه اوقاف استان کرمانشاه تاکنون یک میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا چه در حوزه تولید و توزیع ماسک و دستکش و چه در حوزه توزیع بسته های معیشتی هزینه کرده که این مبلغ تا نیمه رمضان به دو میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار