نایب رییس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه از بازگشایی هتل‌های کرمانشاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 03 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیروس گل عنبر ، بااشاره به دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا درخصوص بازگشایی مشاغل کم خطر، اظهار کرد: باتوجه به اینکه هتل ها نیز در گروه اینگونه از مشاغل قرار می‌گیرند، طی چند روز اخیر مجوز بازگشایی هتل های استان را دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع 13 هتلی که در سطح شهر کرمانشاه داریم، 9 هتل فعالیت های خود را از سرگرفته اند و سه هتل نیز به دلیل عدم آمادگی پس از ماه مبارک رمضان بازگشایی خواهند شد.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه اعلام کرد: پذیرش مسافر در هتل های کرمانشاه فعلا بصورت انبوه و پذیرش تور نیست و تنها مسافرین موردی را پذیرش می‌کنند.

وی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در هتل های کرمانشاه، عنوان کرد: یک تیم متشکل از پلیس اماکن، مرکز بهداشت و میراث فرهنگی استان بازدیدها و سرکشی های مستمری از این اماکن اقامتی خواهند داشت.

گل عنبر گفت: هتل های کرمانشاه موظفند ضمن اجرای برنامه مستمر ضدعفونی اتاق ها و فضای هتل و قراردادن اقلام ضدعفونی کننده در اتاق‌ها، به محض ورود مسافرین آنها را تب سنجی کنند و درصورتی که مشکلی داشته باشند به مراکز درمانی معرفی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با بازگشایی هتل های کرمانشاه شاهد رونق دوباره و جبران بخشی ار خسارتهای وارده به آنها باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار