ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، شیوع بیماری کرونا مصرف گاز CNG در استان طی فروردین ماه را تا ۵۰ درصد کاهش داد.
کد خبر: ۸۴۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 03 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیروس شهبازی با اشاره به محدودیت‌های تردد برون شهری که شیوع بیماری کرونا ایجا کرد، گفت: این محدودیت‌ها در اسفند و با شدت بیشتر در فروردین اعمال و باعث شد مصرف گاز CNG در این مدت کاهش یابد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه که شرایط عبور و مرور عادی بود، مصرف ماهیانه گاز CNG در کرمانشاه ۲۴.۵ میلیون مترمکعب بود که این میزان با کاهش ۳۰ درصدی در اسفند ماه به ۱۷.۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، در فروردین ماه که اوج محدودیت‌های تردد را داشتیم مصرف CNG در کرمانشاه ۵۰ درصد کم شد و به حدود ۱۲ میلیون مترمکعب رسید.

شهبازی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه و با عادی شدن وضعیت حمل و نقل دوباره مصرف CNG بالا رفت، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود مصرف گاز CNG در اردیبهشت ماه حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داشته باشد.

وی از فعالیت ۷۴ جایگاه CNG در استان کرمانشاه خبر داد که حدود ۳۵ جایگاه از این تعداد مربوط به مرکز استان است و یادآور شد: در روز‌های عادی که هنوز شیوع بیماری کرونا را نداشتیم روزانه حدود ۸۰۰ هزار مترمکعب CNG در کرمانشاه مصرف می‌شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از CNG به عنوان یک سوخت مناسب برای خودرو‌ها یاد کرد که هم آلودگی کمتری ایجاد می‌کند و هم مصرف آن تاثیر زیادی بر صرفه‌جویی در مصرف بنزین دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار