قدرت‌الله ولدی با بیان اینکه معیشت مردم، اشتغال و همکاری با سرمایه‌گذاران اولویت ما در سال جاری است گفت: در حوزه مقابله با کرونا نیز همه پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و تلاش همه مسوولان این بوده هر چه سریعتر شاهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم که در این زمینه همکاری مردم نیز خوب بوده است.
کد خبر: ۸۴۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ 02 May 2020
فرماندار ملایر با اشاره به اجرای سند راهبردی استان گفت: در این زمینه شهرستان ملایر باید در حوزه اشتغال ۳ هزار و ۲۳۳ شغل ایجاد می‌کرد که از تعهد خودمان جلو هستیم.

به گزارش فارس، ولدی اظهار کرد: در حوزه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری در یک سال گذشته فعالیت‌های خوبی شده و قول دادیم که ملایر در این حوزه‌ها الگو شود.

وی با اشاره به جهانی شدن مبل و منبت، تبدیل قطب دامپروری در حوزه صنایع معدنی و شهرک‌های گلخانه‌ای را از این موفقیت‌ها برای الگو بودن و الگو شدن برشمرد و افزود: در حوزه انتخابات نیز در ملایر انتخابات خوب و سالمی برگزار شد که همه این‌ها حاصل زحمات و همکاری مدیران و مسوولان و مردم است.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به اجرای سند راهبردی استان گفت: در این زمینه شهرستان ملایر باید در حوزه اشتغال ۳ هزار و ۲۳۳ شغل ایجاد می‌کرد که از تعهد خودمان جلو هستیم.

وی با بیان اینکه معیشت مردم، اشتغال و همکاری با سرمایه‌گذاران اولویت ما در سال جاری است گفت: در حوزه مقابله با کرونا نیز همه پروتکل‌های بهداشتی انجام شده و تلاش همه مسوولان این بوده هر چه سریعتر شاهد ریشه‌کنی این ویروس باشیم که در این زمینه همکاری مردم نیز خوب بوده است.

ولدی با بیان اینکه در کمک مومنانه نیز اقدامات خوبی در ملایر صورت گرفت افزود: در این حوزه سه مرحله ۶ هزار بسته توزیع داریم که مرحله اول انجام شده و مرحله دوم در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم نیز همزمان با عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

امام جمعه ملایر نیز ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه معرفت است و سهم ما در ماه میهمانی خدا به اندازه فهم ماست.

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه ما باید در این ماه آداب میهمانی را در برابر میزبان رعایت کنیم گفت: خوش‌اخلاقی، توجه به نیازمندان، خواندن قرآن و... از آداب ماه رمضان است.

وی در ادامه با اشاره به هفته معلم و تبریک این مناسبت به همه معلمان تصریح کرد: بنا به روایتی از امام صادق (ع) کسانی که معلم دلسوز هستند تمام جنبدگان روی زمین در حق آن‌ها استفغار می‌کنند.

امام جمعه ملایر ضمن گرامیداشت هفته کارگر گفت: شهید برونسی یک کارگر و بنا بود، اما با آن دست پینه‌بسته خودش به مقام مستجاب‌الدعوه رسید که این موضوع نشان از آن دارد که مقام کارگر بسیار بالاست.

وی در ادامه به ساخت و تکمیل مصلی ملایر اشاره کرد و گفت: برای تکمیل هرچه سریعتر مصلی نیازمند کمک خیران و مسوولان شهرستان هستیم.

در این جلسه حسین فارسی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر، مسعود وفایی‌زاده به عنوان بخشدار جوکار، عظیم باویسی به عنوان معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار ملایر و محمد فارسی به عنوان بخشدار زند معرفی و از خدمات داوود کتابی معاون سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری ملایر، فرهاد جهانیان بخشدار سابق جوکار و داوود امیدی بخشدار سابق زند تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار