مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه از توزیع بسته‌های معیشتی سپاه پاسداران تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه 28 هزار بسته دیگر بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 02 May 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،حجت الاسلام جلیلیان، در خصوص رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص یاری رساندن به مردم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از خدمتگزاران به مردم که همیشه در خط مقدم یاری رسانی بوده است، وارد میدان شد.

وی افزود: قبل از این مرحله، بیش از 14 هزار بسته کمک معیشتی بین مردم نیازمند توزیع شده بود و در این مرحله نیز بیش از 15 هزار بسته در قالب «رزمایش کمک مومنانه» به ارزش 5 میلیارد تومان بین افراد کم برخوردار و نیازمند توزیع می شود.

حجت الاسلام جلیلیان رزمایش کمک مومنانه را 4 مرحله عنوان داشت و افزود: مرحله سوم این رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان با همراهی و کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا می شود و مقرر شده که بیش از 28 هزار بسته دیگر بین افرادی که از پیش شناسایی شده‌اند، توزیع گردد.

وی ادامه داد: مرحله آخر این رزمایش در ایام عید سعید فطر انجام شود و تلاش خواهیم کرد که به اندازه وسع و توان خود به مردم خدمت کنیم.

گفتنی است، مجموع کمک‌های معیشتی نهادهای انقلابی در استان کرمانشاه بیش از 85 هزار بسته خواهد بود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار