مسئول اداره رفاهیات معاونت دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به پرداخت سه میلیارد تومان وام‌های مختلف دانشجویی به ۲۵۰۰ دانشجوی این دانشگاه از قبل از عید تاکنون، گفت: بدنبال شیوع بیماری کرونا ظرفیت اعطای وام دانشجویی در دانشگاه رازی به دوبرابر افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۴۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 30 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فیروز صوفی، بااشاره به شیوع بیماری کرونا و تاثیر منفی آن بر اقتصاد بسیاری از خانواده‌ها، اظهار کرد: در این راستا دانشگاه رازی به منظور کمک مالی به دانشجویانش در این روزهای کرونایی ظرفیت اعطای وام دانشجویی خود را دو برابر کرده است.

وی تصریح کرد: هرچند میزان اعتبارات صندوق رفاهیات این دانشگاه در بخش تسهیلات شهریه ای 100 درصد و تسهیلات تحصیلی 50 درصد افزایش یافته، اما در سقف وام پرداختی به دانشجویان افزایشی نداریم و فقط ظرفیت اعطای وام را دو برابر کرده ایم تا دانشجویان بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

مسئول اداره رفاهیات دانشگاه رازی با بیان اینکه پرداخت وام دانشجویی در دانشگاه پیش از تعطیلات نوروز شروع شده و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت، افزود: از زمان شروع ثبت نام‌ها تاکنون به 2500 دانشجو مبلغ سه میلیارد تومان وام های مختلف دانشجویی داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت وام به دانشجویان قبل از تعطیلات نوروزی به شکل حضوری بود، اما در حال حاضر از طریق پرتال دانشجویی ثبت نام غیرحضوری دانشجویان امکانپذیر شده است.

این مسئول در دانشگاه رازی یادآورشد: شرایطی فراهم کرده‌ایم تا به تمامی دانشجویانی که برای اخذ وام ثبت نام می‌کنند، وام پرداخت کنیم.

صوفی در ادامه با تاکید براینکه دانشجویان واجد شرایط این دانشگاه هیچ محدودیتی برای دریافت وام دانشجویی ندارند، اعلام کرد: البته در پرداخت وام‌ها تلاش کرده‌ایم تا دانشجویان بی بضاعت، تحت پوشش نهادهای حمایتی و مستعد را در اولویت پرداخت قرار دهیم، اما به همه درخواست کنندگان وام می‌دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار