هوشنگ بازوند در گفتگو باتابناک:
استاندار کرمانشاه گفت: راه آهن اسلام آباد و کرمانشاه نیازمند ٧٠٠ میلیارد تومان تامین اعتبار است که باید به دنبال کسب آن باشیم.
کد خبر: ۸۴۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 30 April 2020

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در این جلسه بحث های عمرانی مطرح شد بحث قطار شهری تا ظرف مدت دو سال آن را به اتمام برسانیم و مقداری از اعتباراتش را از طریق فایننس داخلی انجام دادیم. 

وی افزود: همچنین بحث راه آهن اسلام آباد و کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت که حدود ٨١ درصد از زیرسازی آن پیشرفت داشته، در واقع روسازی و زیر سازی آن با هم حدود ۵۶ درصد و ٧٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید به دنبال تأمین آن باشیم. سال گذشته حدود ١٠٠ میلیارد تومان به آن اختصاص دادیم و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بحث بیمارستان های اسلام آباد، (بیمارستانی که در زلزله تخریب شده بود) بررسی و قرار بر این شد تا نیمه اول سال ٩٩ به بهره برداری برسد.

بازوند در پایان گفت:ساخت بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی کرمانشاه طرح شد که نیازمند ١٨٠٠ میلیارد تومان اعتبار است و تامین آن از منابع داخلی ممکن نیست باید به منظور تامین آن به دنبال سایر راه ها باشیم.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار