مهدی ظفری پور در گفتگو با تابناک:
رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از پلمب ۴٠٠ واحد مرغ زنده فروشی متخلف خبر داد و گفت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا روزانه و به صورت مداوم کشتارگاه ها و میادین عرضه دام را ضدعفونی کردیم.
کد خبر: ۸۴۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 30 April 2020

مهدی ظفری پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از اوایل اسفند اکیب های ویژه ای را به منظور اجرای طرح تسویه نظارتی تشکیل دادیم که تا پانزدهم فروردین ادامه دا‌شت و با همکاری دستگاه قضایی حکمی برای جلوگیری از فعالیت زنده فروش های مرغ و کشتارهای خیابانی گرفتیم.

وی افزود: بیش از ۴٠٠ واحد مرغ زنده فروشی را در استان پلمب کردیم، آمار کشتارهای غیر مجاز هم بیش از ١۵٠ عدد بود که آن واحدها را پلمب کردیم و طبق آخرین آمار بین ١٠ تا ١۵ تن فرآورده غیرمجاز را ضبط و معدوم کردیم.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: در بحث پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی مرتب و روزانه کشتارگاه ها و میادین عرضه دام را در دستور کار قرار دادیم و روزانه تحت نظارت لازم ضدعفونی شدند، بخش های مربوط به اداره هم به صورت ساعتی انجام شد تا از شیوع بیماری میان ارباب رجوع و همکاران جلوگیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار