مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عشایری و کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچگونه کمبود آردی در استان نداریم، گفت: مشکلی برای توزیع آرد بین روستائیان و عشایر استان نداریم.
کد خبر: ۸۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 28 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،پیرو تماس تلفنی تعدادی از هم‌استانی‌ها با خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه «از چند روز پیش تاکنون بخش کوزران سنجابی در استان کرمانشاه با کمبود شدید آرد خانه پز روستایی مواجه شده و تماس‌ها و مراجعه اهالی این بخش به نتیجه نرسیده است»، خبرنگار فارس موضوع را از طریق مسؤول مربوطه پیگیر شد.

محمد شاهمرادی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عشایری و کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچگونه کمبود آردی در استان نداریم، گفت: مشکل خاصی برای توزیع آرد بین روستائیان و عشایر استان نداریم.

وی ادامه داد: به خاطر شرایط کرونایی تعداد خانوار از شهرها به روستاها مهاجرت کرد و با ساکن شدن در روستا اقدام به پخت نان خانگی کرده‌اند که به این خانوارها سهمیه آرد روستایی تعلق نمی‌گیرد.

شاهمرادی سهم هر روستایی در ماه را هشت کیلوگرم و سهم هر عشایری را 12 کیلوگرم آرد در ماه اعلام کرد و افزود: قیمت مصوب هر کیسه آرد 40 کیلوگرمی برای روستائیان 33 هزار و 800 تومان و برای عشایر 35 هزار و 800 تومان است و درب منزل تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه 900 تن در ماه آرد بین عشایر استان توزیع می‌شود، گفت: 547 تن نیز بین روستائیان حوزه شهرستان کرمانشاه ماهانه توزیع آرد داریم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عشایری و کشاورزی استان کرمانشاه در پایان، گفت: هم اکنون در حوزه کوزران توزیع آرد در حال انجام است و مشکلی در این خصوص نداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار