رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه از افزایش تقاضا برای فروش طلا در بازار کرمانشاه مانند تمام کشور خبر داد و گفت: عمده افرادی که قصد فروش طلا دارند، می‌خواهند پول خود را وارد بورس کنند.
کد خبر: ۸۴۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 28 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،محمدسعید جعفری، با اشاره به تعطیلی چند وقته بازار طلا و جواهر به دلیل شیوع کرونا، اظهار کرد: بعد از این تعطیلی حدود 40 روزه با افزایش قابل توجه تقاضا برای فروش طلا مواجه شده ایم.

وی ادامه داد: افزایش تقاضا برای فروش طلا از حدود دو هفته قبل آغاز شده و هنوز هم کم و بیش ادامه دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه با بیان اینکه عمده متقاضیان فروش طلا قصد دارند سرمایه خود را به بازار سرمایه منتقل کنند، افزود: البته افرادی هم هستند که بنا به دلایل دیگر طلا می‌فروشند، اما سهم آنها بسیار کم است.

به گفته جعفری، افزایش عرضه و کاهش تقاضا در بازار طلا باعث شد در چند وقت اخیر حتی قیمت طلا تا گرمی 580 هزار تومان هم کاهش یابد، اما دوباره مقداری افزایش یافت.

رئیس اتحادیه طلافروشان کرمانشاه درباره وضعیت بازار طلا با وجود این شرایط، اظهار کرد: اکثر افرادی که قصد فروش داشتند، تاکنون طلاهای خود را فروخته اند و احتمالا به زودی شاهد ثبات قیمت‌ در بازار طلا خواهیم بود. اکنون نیز نمودار قیمت نوسانات چندانی ندارد.

جعفری در ادامه از پیامدهای تعطیل چند وقته بازار طلا هم یاد کرد که باعث شد بسیاری از 400 طلافروشی کرمانشاه دچار زیان اقتصادی شدید شوند و گفت: اگرچه در این مدت درخواست ابطال پروانه نداشتیم، اما امکان اینکه برخی واحدها در آینده از ادامه فعالیت منصرف شوند، وجود دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار