استاندار كرمانشاه به مناسبت گراميداشت مقام شامخ معلم با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه ديدار مجازي خواهد داشت.
کد خبر: ۸۴۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 28 April 2020

به گزارش خبرگزاری تانباک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی دانشگاه های استان،با حضور استاندار کرمانشاه نشست مجازی مشترک با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان به مناسبت گراميداشت سالروز شهادت استاد علامه، آيت الله مرتضي مطهري(ره) و پاسداشت مقام شامخ معلم برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه رازی از برگزاری نشست مجازی مشترک روسا و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه با حضور مهندس بازوند استاندار کرمانشاه به مناسبت گراميداشت سالروز شهادت استاد علامه، آيت الله مرتضي مطهري(ره) و پاسداشت مقام شامخ معلم خبر داد.

رئیس دانشگاه رازی بیان کرد: این اقدام، پیرو پیشنهاد مطرح شده در نشست هم‌اندیشی اعضای هیات رئیسه و روسای دانشکده‌های دانشگاه رازی با استاندار و معاونین محترم ایشان مطرح و مورد استقبال استاندار محترم قرار گرفت.

دکتر اعلمی‌آل‌آقا با اشاره به آمادگی دانشگاه رازی برای میزبانی این نشست و تامین زیرساخت‌های لازم افزود: این نشست راس ساعت 10 صبح روز جمعه 12 اردیبهشت‌ماه 1399 به صورت مجازی و از طریق وبينار و با حضور روسا و اساتید دانشگاه‌های استان صورت می‌پذیرد.

وی ضمن گراميداشت سالروز شهادت استاد علامه، آيت الله مرتضي مطهري(ره)، پیشاپیش روز معلم را به تمامي اساتيد فرهيخته كشور تبریک عرض نموده و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مهندس بازوند و هیات همراه ایشان، با حضور در دانشگاه رازی از طریق فضاي مجازي با روسا و اساتید دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفتگو خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار