مهرانگیز جمشیدی در گفتگو با تابناک:
مدیر گروه سلامت خانواده بهداشت استان کرمانشاه گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرای کلاس‌های مشاوره قبل از ازدواج نیز با تدابیر جدید کرونایی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 28 April 2020

مهرانگیز جمشیدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:شیوع ویروس کرونا در کشور موجب بروز برخی اختلالات در روند عادی زندگی شده و همین امر آغاز زندگی مشترک برخی از زوجین را به تاخیر انداخته است. 

وی در ادامه بیان داشت: با تدابیر جدید کرونایی در استان مشکلی برای انجام آزمایش‌ها وجود ندارد. کرونا ویروسی مهلک است که با ورود و شیوع گسترده موجب بر هم زدن نظم عادی زندگی شده و فعالیت‌های معمول را با مشکل مواجه کرده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا انجام آزمایشات در استان با حساسیت ویژه‌ای پیگیری می‌شود.

مدیر گروه سلامت خانواده بهداشت استان کرمانشاه افزود:در شرایط کنونی با توجه به گسترش ویروس کرونا انجام آزمایش ازدواج همچنان ادامه دارد و زوجین می‌توانند برای انجام این آزمایش به آزمایشگاهای استان مراجعه نمایند.

جمشیدی تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای انجام آزمایش ازدواج وجود ندارد و در صورتی که زوجی به این آزمایشگاه ها مراجعه کنند می‌توانند نسبت به انجام آزمایش اقدام نمایند اما تنها مسئله‌ای که در بحث ازدواج با شرایط فعلی انجام نمی‌شود برگزاری کلاس‌های مشاوره پیش از ازدواج است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلاس‌های مشاوره به دلیل حضور همزمان حدود ۴۰ زوج در کلاس و عدم مطابقت با طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار نمی‌شود.البته این محدودیت هم طی روزهای آینده با اتخاذ تدابیر مورد نیاز امیدواریم مرتفع و اختلال موجود نیز برطرف شود.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار