رییس مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: آزمون سراسری استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با همکاری مرکز آزمون جهاددانشگاهی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۴۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 27 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهرام بادکو با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور، با همکاری سازمان ثبت اسناد و املاک توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی در استان کرمانشاه برای شش شغل محل(متصدی امور دفتری، کاردان ثبت اسناد و املاک، کارگزین، تحلیل گر سیستم، مسئول ابلاغ و اجرا و سرایدار)، روز جمعه 30 خرداد برگزار خواهد شد.

وی افزود: زمان ثبت نام شرکت در این آزمون تا روز پنجشنبه، یازدهم اردیبهشت بوده و تمدید نمی شود. تمامی مراحل ثبت نام نیز به صورت غیرحضوری و از سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/ انجام می شود و به مراجعه حضوری نیازی نیست.

بادکو گفت: به داوطلبان توصیه می شود قبل از ثبت نام، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را از سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی دانلود کرده و به دقت مطالعه کنند و در صورت داشتن شرایط، در آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: زمان برگزاری این آزمون نیز روز جمعه 30 خرداد است و کارت شرکت در آزمون از 26 خرداد از طریق سامانه مرکز آزمون قابل دریافت خواهد بود.

وی تصریح کرد: نتایج اولیه چند برابر ظرفیت بر اساس نمره آزمون کتبی با ارزش وزنی 40 درصد عمومی و 60 درصد تخصصی و لحاظ سهمیه های قانونی و سایر ضوابط و قوانین آزمون از طریق سامانه مرکز آزمون اعلام خواهد شد.

بادکو به داوطلبان توصیه کرد ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند و افزود: داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 31031 داخلی 301- 304 و 309 تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار