رئیس هیات بسکتبال استان کرمانشاه گفت: در کنار حضور سه تیم از کرمانشاه در لیگ‌های دسته اول، برای همه مسابقات کشوری از رده‌های پایه گرفته تا پیشکسوتان تیم‌هایی اعزام می‌کنیم تا بسکتبال کرمانشاه با پیشینه خوبش در سکوت نماند.
کد خبر: ۸۴۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 27 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کرم احمدیان ، بااشاره به حضور تیم کرمانشاه در لیگ دسته اول بسکتبال کشور، اظها رکرد: سال گذشته پس از آنکه نتوانستیم به دلیل مشکلات مالی هیات و نداشتن اسپانسر تیممان را راهی رقابت‌های سوپرلیگ کنیم، برای حفظ استعدادهایمان دوباره در لیگ دسته یک شرکت کردیم.

وی بابیان اینکه رقابت در این فصل از لیگ بسیار سخت و فشرده شده، تصریح کرد: دوره قبل تیم ما در گروه شمال با شش تیم رقابت داشت، اما در این فصل از لیگ در همین گروه با 14 تیم رقابت داریم.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه به توقف رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال به دلیل شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت: تیم ما سه هفته مانده به پایان این رقابت‌ها در جایگاه هشتم جدول قرار داشت و تلاش می‌کردیم تا خود را به جایگاه بالاتری برسانیم، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا بازی‌ها نیمه کاره ماند.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌های لیگ روی استفاده از بازیکنان جوان تاکید کردیم تا بتوانند کسب تجربه کنند و آینده بسکتبال کرمانشاه را روشن نگه دارند.

احمدیان با تاکید بر اینکه کرمانشاه پتانسیل‌های زیادی در رشته بسکتبال دارد، عنوان کرد: این توانایی را داریم که در رقابت‌های سوپرلیگ یک تیم خوب از استان داشته باشیم، اما حضور در این رقابت‌ها بودجه و توان مالی بالایی می‌خواهد که از عهده هیات خارج است.

وی متذکرشد: درحال حاضر هم که یک تیم از کرمانشاه در لیگ دسته اول داریم، با حداقل هزینه‌ها تیم را به رقابت‌ها اعزام می‌کنیم، چراکه نمی‌خواهیم استعدادهایمان را از دست بدهیم و بسکتبال کرمانشاه با پیشینه خوبش در سکوت بماند.

رئیس هیات بسکتبال کرمانشاه اضافه کرد: برای همه مسابقات کشوری که داریم، از رده‌های پایه گرفته تا پیشکسوتان، تیم‌های کرمانشاه را به مسابقات اعزام کنیم تا رشته‌ای فعال داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار توجه به بخش مردان، بسکتبال بانوان هم در کرمانشاه طی سال گذشته دچار تحول خوبی شد، عنوان کرد: حضور تیم بزرگسالان بانوان و تیم رده جوانان در لیگ دسته اول بسکتبال باعث شد تا روند روبه رشدی را در این بخش هم داشته باشیم.

احمدیان در ادامه با تاکید بر توجه به رده‌های پایه برای پشتوانه سازی در بسکتبال کرمانشاه، عنوان کرد: امسال به دنبال فعال کردن هیات‌های شهرستانی هستیم تا از همه شهرستان‌های استان استعدادهای جدیدی پرورش دهیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار