سالار احمد زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه از اقدامات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 27 April 2020

سالار احمد زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر کرمانشاه با برگزاری نشست هایی با مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی به گند زدایی و ضدعفونی اقدام کرد و از پایگاه های تهیه و ساخت محلول و مواد ضدعفونی حمایت و همچنین نشست هایی با نیروی انتظامی و سپاه جهت بررسی وضعیت شهر برگزار کردیم. 


وی با اشاره به اینکه ارتش از اواسط اسفند ماه تا اواسط فروردین که با بحران مواجه بودیم پای کار آمد و مساعدت لازم را در جهت گند زدایی و ضدعفونی شهر به عمل آورد، تصریح کرد: نیروی انتظامی، یگان ویژه، سپاه پاسداران نبی اکرم و همچنین سپاه ناحیه ١، بسیجیان، سازمان بسیج مهندسین، دانشگاه ها همگی در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان قرار گرفتند وبرای رویارویی با شیوع کرونا تلاش کردند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه بیان داشت: ضمن بازدید از بیمارستان ها و کارگاه های تولید ماسک، شیلد، گان و دستکش، طی دیدار و نشست هایی از کم  و کاست آنها مطلع و مصوبه٢ میلیارد تومانی در راستای پیشگیری و درمان بیماری داشتیم.

احمد زاده تاکید کرد: بسته های حمایتی از قبیل رایگان کردن عوارضی به مدت سه ماه و عدم دریافت اجاره بها به مدت سه ماه از کلیه مستاجرین اماکن شهرداری که در این ایام تعطیل بودند، از دیگر اقدامات حمایتی در جهت کمک به شهروندان کرمانشاهی بوده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار