زهرا دفتری در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه گفت: از ابتدای سال شاهد روند رو به رشد بازار معاملات بودیم و به نظر می رسد این روند صعودی در ماه های آتی نیز ادامه دار باشد.
کد خبر: ۸۴۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 27 April 2020

زهرا دفتری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال ٩٧ شاهد برگشت بازار بودیم به این معنی که پس از پشت سر گذاشتن یک دوره طولانی مدت ۴ ساله در ابتدای سال ٩٧ با رونق و روند رو به رشد مواجه شدیم. امسال هم به تبع دو سال گذشته از ابتدای سال و شروع کار شاهد یک موج مثبت بودیم و این رشد با ورود سرمایه گذاران جدید توام شده که روزانه حدود ۵٠٠ نفر وارد بازار و سرمایه گذاری می کنند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد این روند در ماه های آتی هم ادامه دار باشد و با توجه به ارائه طرح های حمایتی از سوی دولت برای ایجاد عمق در بازار، ورود شرکت های جدید مانع از رشد بی رویه سهام موجود در بورس می شود.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه تصریح کرد: لازم است برای دستیابی به این هدف شرکت های جدیدی برای عرضه وارد بازار شود تا متقاضیان خرید سهام از شرکت های جدید سهم خریداری کنند.

دفتری با اشاره به اینکه موارد مذکور سبب عمق بخشیدن به بازار سهام می شود، خاطر نشان کرد: عمق بخشیدن به بازار یعنی با افزایش تعداد شرکت ها میزان عرضه و تقاضا را با هم برابر کنیم. در حال حاضر با سیاست هایی که دولت در پیش گرفته دو شرکت بزرگ وارد بازار بورس شدند و این بسیار کمک کننده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار