محمد خسروی در گفتگو باتابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین پیش بینی ها هواشناسی، وزش باد شدید و گرد و غبار درسطح استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۸۴۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 25 April 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت:بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسیطی امروز و فردا (یکشنبه) عبور متناوب سامانه ناپایدار از جو منطقه در بعضی ساعات سبب رگبار باران و رعد و برق (صاعقه) خواهد شد. 

وی افزود: برای امروز وزش باد شدید و گرد و غبار در سطح استان پیش بینی می شود. شرایط ناپایدار بویژه در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان از نمود بیشتری برخوردار است همچنین بارش ها در بعضی ساعات با رگبار پراکنده تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب همراه می شود.

خسروی تاکید کرد: در روز دوشنبه پدیده قابل توجهی در سطح استان پیش بینی نمی شود. در روز های سه شنبه و چهارشنبه مجددا در بعضی ساعات شاهد وزش باد، رشد ابر و رگبار باران و رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان گفت:با توجه به این بازه زمانی سومار با بیشنیه دمای ٣١ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرستان کنگاور با کمینه دمای ٨ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار