معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) گفت: از تمامی خیرین و افراد دارای تمکن مالی تقاضا داریم یا لبیک به ندای رهبری ما را در امر خدمت رسانی به نیازمندان یاری کنند.
کد خبر: ۸۴۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 21 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سرهنگ «بهرام میرزایی» در خصوص «رزمایش کمک مومنانه» که توسط سپاه استان در حال انجام است، اظهار داشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم به این سخنان ارزنده لبیک گفت و در سطح سازمان بسیج سپاه های استانی، ستادی به منظور جمع آوری کمک های مردمی و ساماندهی آن ها تشکیل شد.

وی افزود: کمک‌ها به دو شکل نقدی و غیر نقدی جمع آوری می شوند، برای کمک های نقدی شماره کارت پیش بینی شده که آن را اطلاع رسانی کردیم و کمک های غیر نقدی شامل مواد غذایی و ارزاق عمومی توسط چادرهای برپا شده‌ی رده های بسیج در سراسر استان، دریافت می‌گردد.

معاون فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) اضافه کرد: پیش از این در سطح تمامی محلات، اقدامات لازم جهت شناسایی نیازمندان و افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا متضرر شده یا شغل‌شان را از دست داده اند، انجام شد و اطلاعات و آمار دقیقی از این افراد بدست آمد تا با شروع ماه مبارک رمضان اولین مرحله‌ی کمک ها بین نیازمندان تقسیم شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز هم گروه های جهادی و سپاه استان بسته های حمایتی میان نیازمندان توزیع کردند، خاطرنشان کرد: از تمامی خیرین و افراد دارای تمکن مالی تقاضا داریم با لبیک به ندای رهبری ما را در امر خدمت‌رسانی یاری کنند.

میرزایی در پایان جامعه هدف را افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و افراد نیازمند و متضرر شده‌ی محلات مختلف که تحت پوشش هیچ یک از نهاد های حمایتی نیستند، عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار