محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از روز پنج شنبه تا روز یکشنبه هفته آینده عبور امواج ناپایدار از جو منطقه منجر به بارش باران همراه با رعد و برق در استان خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 21 April 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌ها هواشناسی هوای استان طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری در بعضی از ساعات همراه با وزش باد غالبا ملایم و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: از روز پنج شنبه تا روز یکشنبه هفته آینده عبور امواج ناپایداری از جو منطقه علاوه بر وزش باد نسبتا شدید و افزایش پوشش ابر در پاره‌ای از نقاط سبب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرایط ناپایدار و بارندگی در نواحی شمالی استان بویژه در روز پنج شنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی ادامه داد: لازم به توضیح است که در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ٧ و حداکثر ٢۴ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

خسروی تاکید کرد: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ٣۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بخش کوزران با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار